Gå til innhold

Helt forskjellig humor, vil det kunne fungere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i en del mnd nå, og vi har mye til felles. Men på humornivå så er han helt på bærtur i forhold til meg og hva jeg er vant til. Type "dum" humor, jeg greier ikke å følge ham der, det blir bare så lite intelligent og så barnslig. Han nærmer seg 40, så det er der han er, blir ikke noen forandring på dette. 

På alle andre nivåer passer vi veldig fint sammen. Kan man greie å leve sammen med en person når man ikke har denne delen til felles? 

Anonymkode: 64dc0...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er deal breaker ass

Anonymkode: fc0d3...8e5

Skrevet

Helt klart. Du vil merke om du kan leve med at dere har ullik humor eller ikke, det kommer jo veldig an på de andre egenskapene han har.

Anonymkode: 45379...5a2

Skrevet

Kanskje du kan introdusere han for en annen type humor :P ta han med på stand up eller noe du synes er morsomt

Anonymkode: 5e479...56a

Skrevet

Humor er veldig viktig i et forhold for mange, så å ha totalt forskjellig humor kan by på problemer

Anonymkode: ec567...647

Skrevet

Foreldrene mine har vært sammen i 45 år og gift i 42 av de, lykkelig gift også. Du finner ikke 2 stykker med mer forskjellig humor, tror ikke jeg til dags dato har opplevd at de synes det samme er morsomt. Men de har nå klart å bo sammen en mannsalder så helt umulig er det tydeligvis ikke. 

Anonymkode: 9da5d...5ee

Skrevet

Jeg hadde ikke klart det. Sammenfallende humor er noe av det viktigste jeg ser i en partner. 

Anonymkode: 4f4d4...a3f

Skrevet

Ville ikke vært noe stort problem for min del. Kan fint leve med dårlig humor. INGEN humor derimot er dealbreaker.

Anonymkode: 1ca2f...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...