Gjest mamma1 ikke innlogget Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Hva betyr fullt møblert? Jeg skal flytte til England i et fullt møblert hus. Betyr det at alt dekketøy og hånduker er der? Hva må jeg ta med bortsett fra sengetøy? Kan ringe agenten, men tenkte jeg skulle spørre her først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei, Jeg bodde i Leeds i fjor og bodde i et møblert hus. Det var seng, pult, stol, stuemøblement. Og det var det. Jeg ville skaffet meg nytt kjøkkenutstyr da engelskmenn er særs uhygieniske. Direkte møkkete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Fult møbler betyr at det har MØBLER. Kjøkkenutstyr, dekketøy, puter, dyner, hånklær, elektriske artikler (f.eks TV osv) tepper, osv osv er IKKE møbler. Du trenger altså ALT med unntak av stoler, bord, sofa, seng.. Og ikke regn med å få alle møbler du vil ha heller. Bokhyller, kommoder, TV-benk osv er ting du typisk må ha med selv inn i møblere leiligheter. Jeg anbefaler IKKE å leie møbler.. Umøblert er hyggeliger og man får mer for pengene. Møblene i møblerte leligheter er ofte samme standard som loppemarkedsmøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå