Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mistet lysten til å søke på jobber. Er akkurat som OL det er en sperre. Klarer ikke å søke :( avslag etter avslag, har nok sendt rundt 400 søknader iløpet av to år. Kan noen gi meg litt energi slik at jeg søker igjen 😞

Anonymkode: a2079...8bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistet lysten til å søke på jobber. Er akkurat som OL det er en sperre. Klarer ikke å søke :( avslag etter avslag, har nok sendt rundt 400 søknader iløpet av to år. Kan noen gi meg litt energi slik at jeg søker igjen 😞

Det er dessverre ikke nok jobber til alle nå. Og kravene for å få en jobb er også blitt mye større.. 

Staten får finansiere mitt livsopphold, så lenge ingen ser ut til å ville ansette meg. Det er jo ikke vår feil at vi ikke får en jobb overhodet, for nå har mange ikke lengre råd til å ansette flere. Og fulle stillinger er bare å glemme..

Selv mistet jeg jobben min til oljekrisen. En helt vanlig butikkjobb i 100% stilling.

Mange maser om utdannelse nå, men du skal jo også ha flere års ansiennitet for å være atraktiv;) Utrolig mange som har kastet seg på skolebølgen, og ut av dette får vi jo søkere som er på akkurat samme nivå.

Anonymkode: 09540...63d

• Liker 2
Skrevet

Har ingen forslag men føler det samme 😞 Nyutdannet med master her, har likevel to deltidsjobber (krever ingen utdanning) men de gir bare rundt 7000 kr i måneden til sammen, ikke mye å leve av. Huff er så lei 😢

Anonymkode: 12da0...a65

• Liker 1
Skrevet

Har ingen andre råd enn måten jeg får meg selv til å trene på:  Jeg tenker: Du kan like godt trene, du er hjemme igjen om to timer.  Likeledes når jeg skriver søknad:  Du kan like godt skrive og sende søknad, du er ferdig om 30 minutter.  Og hva hadde jeg ellers brukt den tiden på?  Antagelig kastet bort tiden foran en skjerm. 

Jeg har riktignok jobb, men jeg mistrives ekstremt og arbeidsmiljøet er forferdelig.  Føler jeg kaster bort livet mitt der.  Lykke til til alle andre på jobbjakt.

• Liker 2
Skrevet

TS her, problemet er ikke at jeg ikke har noe å gjøre. Jeg har masse å gjøre hele tiden. Men det er den økonomiske usikkerheten som jeg vil bli kvitt. Jeg har rett og slett mistet motivasjonen, fordi jeg vet ikke får jobben. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...