Gå til innhold

Verdens snilleste men ikke tiltrukket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ca 5 dates med en. Han er verdens snilleste person og greieste person så langt. Jeg derimot er ikke tiltrukket.  Prøver å gi han en sjangs, har vært singel en god stund også for å  legge det til. Avtalte å ringe i morgen.. føler han er mer kompisemne. Har kysset han. Vet han ønsker noe mer. Føler han sender litt formye snape. Det hadde vel ikke vært noe problem hadde keg vært tiltrukket., what to do??

Anonymkode: 79eea...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det. Kvinner blir klamme i hakket av drittsekker, tørre som Sahara av gode, varme, snille menn. Fortell han the bad news så ærlig som mulig. Fortell han at han er for snill til at du føler deg tiltrukket eller tenner på han.

Anonymkode: 516e4...617

• Liker 1
Skrevet

Dump han i kveld ikke vent. Fortell oss hvordan det gikk. jeg er i samme situasjon

Anonymkode: 5ddcb...679

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det. Kvinner blir klamme i hakket av drittsekker, tørre som Sahara av gode, varme, snille menn. Fortell han the bad news så ærlig som mulig. Fortell han at han er for snill til at du føler deg tiltrukket eller tenner på han.

Anonymkode: 516e4...617

Det er ikke alltid derfor man dumper menn..... Det handler ikke alltid om at han er for snill osv. ;) Jeg faller helst for de snille...... Men av og til er det ikke bare det ved en person. Man må passe sammen utenom snill eller drittsekk ;)  Det er mange ting so spiller inn; livssituasjon, alder, barn fra før etc. Det er ikke sånn at damer automatisk dumper menn som er snill.... Tenk litt lenger enn nesetippen :) 

Anonymkode: 35002...c83

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig å viktig å være tiltrukket at man ikke vil vurdere å bli nærmere kjent med noen (5 dates er jo ingenting)for å se hva det kan bli med tiden? Han passer kanskje ikke til et kort romantisk forhold men hvordan vet du at han ikke ville vært en ypperlig livspartner som du ville blitt mer glad i og dermed også tiltrukket av over tid?

Er det for mye fokus på å være tiltrukket fra starten av når man velger partner?

• Liker 2
Skrevet

Man kan desverre ikke velge hvem man forelsker seg med. Du vil nok ikke bli lykkelig med en fyr bare fordi han er snill om du ikke liker han. 

Anonymkode: e8d00...b35

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon flere ganger selv, men jeg har funnet ut at hvis det ikke er noen tiltrekkning der, så går det bare ikke. Det er ikke fordi de var snille, jeg bare klarte ikke å få den type følelser for dem. Heldigvis klarte jeg å kapre meg en kjempesnill kjæreste som jeg også er tiltrukket av :)

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, etram3 skrev:

Er det virkelig å viktig å være tiltrukket at man ikke vil vurdere å bli nærmere kjent med noen (5 dates er jo ingenting)for å se hva det kan bli med tiden? Han passer kanskje ikke til et kort romantisk forhold men hvordan vet du at han ikke ville vært en ypperlig livspartner som du ville blitt mer glad i og dermed også tiltrukket av over tid?

Er det for mye fokus på å være tiltrukket fra starten av når man velger partner?

Hvor mange dates ville du latt det gå før du eventuelt vet om det er noe ? Jeg sa han var for pågående. Han sendte mindre sms. Det jeg påpeker har han forsndtet. Men litt skeptisk han må jo være seg selv. Tar varepå meg og holder rundt meg. Tror alt dette ikke hadde vært et problem hadde jeg vært tiltrukket. Trenger ikke å se ut som en fotomodell selv om han er helt ok. Kanskje. Var litt seint å ta kontakt å ikke over sms tenker jeg. Synes det er vanskelig i og med han er så utrolig snilt menneske

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dates ville du latt det gå før du eventuelt vet om det er noe ? Jeg sa han var for pågående. Han sendte mindre sms. Det jeg påpeker har han forsndtet. Men litt skeptisk han må jo være seg selv. Tar varepå meg og holder rundt meg. Tror alt dette ikke hadde vært et problem hadde jeg vært tiltrukket. Trenger ikke å se ut som en fotomodell selv om han er helt ok. Kanskje. Var litt seint å ta kontakt å ikke over sms tenker jeg. Synes det er vanskelig i og med han er så utrolig snilt menneske

Når en ikke helt vet eter 5 dates om dette er en en vil våkne ipp med de neste årene. 

Skrevet

Det er nok bedre for han sin del også at du sier det nå, enn at du må si at han må gjøre mindre v det ene og det andre fordi du ikke er komfortabel med han. Det finnes flere snille menn der ute som ut kanskje vil like bedre.

Anonymkode: e8d00...b35

• Liker 3
Skrevet

Dette er dødfødt, og jo før du avslutter det jo bedre, ikke minst av hensyn til denne mannen som kanskje har eller vil utvikle følelser for deg.

Anonymkode: 182c3...a6c

• Liker 4
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, ts. Dater en perfekt fyr og har vært på 5 dates vi også, men har ikke spesielt lyst til å ha sex med han, sove over, treffes osv. Det er hyggelig og han er kjempekjekk, for all del, men det bare er ikke den kjemien fra min side. Klarer ikke å avslutte da jeg er redd for å angre siden, men føler samtidig at dette er jævlig urettferdig overfor han og har vansker for å tro at tiltrekningen plutselig kommer... Hva gjorde du?

Anonymkode: 5ebe6...3cb

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, ts. Dater en perfekt fyr og har vært på 5 dates vi også, men har ikke spesielt lyst til å ha sex med han, sove over, treffes osv. Det er hyggelig og han er kjempekjekk, for all del, men det bare er ikke den kjemien fra min side. Klarer ikke å avslutte da jeg er redd for å angre siden, men føler samtidig at dette er jævlig urettferdig overfor han og har vansker for å tro at tiltrekningen plutselig kommer... Hva gjorde du?

Anonymkode: 5ebe6...3cb

Har så langt ikke tatt kontakt. Prøvde å ringe i går kveld men han var på besøk. Han spurte om vi skulle finne på noe i dag? Jeg sa vi kunne ta det i morgen etter som han var på besøk. Han skulle ringe etter trening. Har ikke hørt noe.kunne tatt kontakt selv men har ikke det.  Du får holde meg oppdatert hva du og gjør. 

Skrevet

Han ringte. Fikk sagt mitt, men vi valgte å bare se. Ta det som det kommer. Burde kanskje sagt hade og latt det bli med det. Men nå ble det ikke slik i kveld.

Skrevet (endret)

Bare dropp hele greia. Det er så utrolig meningsløst "å prøve og få følelser".

Verden er full av "verdens snille fyrer", så sørg i det minste for å finne deg en som gjør deg vill og gal!! 

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet
23 timer siden, etram3 skrev:

JA det er viktig å være tiltrukket av den personen man er SAMMEN med. Det er det som skiller kjærester og venner.

Jeg fatter ikke den tankegangen om at man skal tvinge seg selv inn i et forhold hvor man ikke følger noen kjemi/tiltrekning til personen what so ever og kaste bort tiden på å tvinge det frem, noe som kanskje ikke engang kommer til å skje.

Jeg mener at hvis tiltrekningen ikke er der etter 5 dates. MOVE ON!! Man skylder ikke noen noe bare fordi personen er "snill". Å være snill er kun ETT av kriteriene en kjæreste skal ha, det finnes mange flere som ikke kan ignoreres, slik som kjemi og tiltrekning (hva nå enn DU finner tiltrekkende).

Anonymkode: 9cb57...6fb

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA det er viktig å være tiltrukket av den personen man er SAMMEN med. Det er det som skiller kjærester og venner.

Jeg fatter ikke den tankegangen om at man skal tvinge seg selv inn i et forhold hvor man ikke følger noen kjemi/tiltrekning til personen what so ever og kaste bort tiden på å tvinge det frem, noe som kanskje ikke engang kommer til å skje.

Jeg mener at hvis tiltrekningen ikke er der etter 5 dates. MOVE ON!! Man skylder ikke noen noe bare fordi personen er "snill". Å være snill er kun ETT av kriteriene en kjæreste skal ha, det finnes mange flere som ikke kan ignoreres, slik som kjemi og tiltrekning (hva nå enn DU finner tiltrekkende).

Anonymkode: 9cb57...6fb

Enig!

For meg må tiltrekkningen være der etter fem minutter. Vet med ÉN gang om liker ham eller ei. Igjen, det finnes så mange intelligente, snille og gode menn der ute, men for meg må det være forelskelse med det samme. 

Har man begæret i bunnen, er det lettere å se igjenom fingrene på uvaner, en irtiterer seg mindre og tilgir lettere og sex blir et must ikke en plikt. 

Endret av Perle
Skrevet
På 21.2.2017 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Har vært ca 5 dates med en. Han er verdens snilleste person og greieste person så langt. Jeg derimot er ikke tiltrukket.  Prøver å gi han en sjangs, har vært singel en god stund også for å  legge det til. Avtalte å ringe i morgen.. føler han er mer kompisemne. Har kysset han. Vet han ønsker noe mer. Føler han sender litt formye snape. Det hadde vel ikke vært noe problem hadde keg vært tiltrukket., what to do??

Nettdating?

nå til dags forventer man og ønsker at alt skal klaffe med een gang. Livspartnerkvaliteter óg tiltrekning innen bare 5 dater? Problemet er at det er såå vanskelig å få til dette uten å "jobbe" litt for det og være tålmodig. 

Men uansett magefølelse og tiltrekning lar seg vanskelig manipulere. Såå hvis du er anstendig, så sier du ifra om følelsene dine, og at du er usikker, og hvis du oppriktig ønsker det kan du jo si at du fortsatt vil date han uten forpliktelser og se om det kan bli noe. Uansett han burde få lov å avgjøre.

Bruk og kast burde være mottoet for nettdatingsbransjen.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...