Gå til innhold

Jeg er så feig!!

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Møtte en kjempe søt fyr på fest for en stund siden. Vi har felles venner og jeg har snakket med en kompis av meg om at jeg ble betatt av denne gutten. Han ga meg nr hannes og har sagt til han at jeg skulle ringe. Han ble vistnok helt på styr å virker til å like det. Men jeg er jo så j..... feig. Jeg tørr rett å slett ikke. Har vært singel i to år nå og vet da vel ikke hva man skal si når man ringer en man vil bli bedre kjent med...

Måtte bare få ut litt frustrasjon på meg selv og håper noen gode tips til hvajeg bør starte samtalen med.. :roll: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ringt og bedt han på fest/voerspiel eller noe! Si at dere er fler fra den forrige festen som skal ut siden det var så hyggelig den forrige gangen, og at det hadde vært hyggelig om han også kom. Da blir det ingen tradisjonell date men du får møte han alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er bort i helga skjønner du.. Men jeg skal i alle fall dit på nyttårsaften :-)

Da har du din sjanse da!! *sukk* skulle ønske det var meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for å håpe for mye da.. Brent barn skyr ilden.

Men har vært singel i to år nå da.. lenge det.

Da har du vært singel dobbelt så lenge som meg.. er så kjedelig, spes når jeg ikke er interessert i noen heller!!

Det med brent barn kjenner jeg meg også igjen i.. tror jeg kommer til å få problemer med tillit i et nytt forhold, men man vet jo ikke før man har prøvd heller da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg har ikke blitt intr i noen jeg heller. Fordi jeg har vært opphengt i exn,men etter å vært litt sammen med han merket jeg at vennskap var alt jeg ville ha og da møtte jeg han her.... Klarte ikke å ta noe særlig kontakt da vi møttes, var nok ganske avisende egentlig. Exn var der og det ble bare for rart.

Men nå har vi fått kontakt. Han ba meg ringe han i morra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...