AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hvilket kredittkort har du? Hvilket er anbefalt? Anonymkode: 91ca5...aa6
mariassa Skrevet 22. februar 2017 #2 Skrevet 22. februar 2017 jeg har bank norwegian kredittkort og anbefaler det. har hatt det i litt over et år og har spart mye penger på reise. som du kan se på denne siden så står det litt om fordelene til det: https://dinero.no/beste-kredittkort-2017/ er ganske mange andre kort der også (usikker på hvordan kort som er best for deg) så det går an å se litt på alternativene ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 Brukte Bank Norwegian da jeg reiste endel. Nå som feriebudsjettet heller går til elektronikk bruker jeg Komplett Bank. YA Bank gir god rabatt på dagligvarer. Så... Kommer helt an på hvilke fordeler du ønsker. Anonymkode: a2230...756
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Bank Norwegian - bruker mest daglig Komplett Bank - Til å kjøpe ting på komplett 365 - Til bensin på Esso DnB Mastercard - Fikk det automatisk, bruker det når de har tilbud sammen med XXL for eksempel Anonymkode: 81350...076
cmd Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Bank Norwegian, Skandia banken Dnb (hovedkunde i banken)
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 20 minutter siden, cmd skrev: Bank Norwegian, Skandia banken Dnb (hovedkunde i banken) synes dnb har blitt sleipe etter de endret prisene nå nylig har gått over til skandiabanken når det kommer til bank men bruker ikke kredittkortet deres da. det er fremdeles bank norwegian som gjelder der. Anonymkode: 90357...d18
cmd Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: synes dnb har blitt sleipe etter de endret prisene nå nylig Det stemmer. Jeg bruker ikke Dnb sitt kort men jeg har pga jeg er hovedkunde hos dem. Det koster å bruke deres kort, både i norge og i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Yabank for matvarer, 365 for drivstoff, coop mastercard for andre kjøp. Anonymkode: 603a0...024
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 4 timer siden, cmd skrev: Det stemmer. Jeg bruker ikke Dnb sitt kort men jeg har pga jeg er hovedkunde hos dem. Det koster å bruke deres kort, både i norge og i utlandet. Det koster ikke noe å bruke kortet i Norge, nei? Varekjøp er gratis. Varekjøp er for så vidt gratis i utlandet og, men det er valutapåslag (som de aller fleste har). Anonymkode: 72157...c01
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 Skandiabanken - Billigste kredittkort i tester http://www.nettavisen.no/kredittkort/test-billig-kredittkort/ remember card - Får rabatter i ulike nettbutikker. Anonymkode: c0607...b7f
cmd Skrevet 23. februar 2017 #11 Skrevet 23. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det koster ikke noe å bruke kortet i Norge, nei? Varekjøp er gratis. Varekjøp er for så vidt gratis i utlandet og, men det er valutapåslag (som de aller fleste har). oki.. men bruker alltid Bank Norwegian og (evt. Skandiabanken). Jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke Dnb kortet. Jeg har planer om å flytte hele over til Skandiabanken etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #12 Skrevet 23. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det koster ikke noe å bruke kortet i Norge, nei? Varekjøp er gratis. Varekjøp er for så vidt gratis i utlandet og, men det er valutapåslag (som de aller fleste har). Anonymkode: 72157...c01 varekjøp er gratis med alle kort. men jeg reiser mye og tar ofte ut kontanter når jeg er i utlandet. med dnb koster det 40 kroner pluss 1 prosent av beløpet jeg tar ut, og da blir det fort kostbart. da er bank norwegian best syntes jeg. Anonymkode: 90357...d18
JulieVS Skrevet 23. februar 2017 #13 Skrevet 23. februar 2017 Jeg bruker ya bank sitt kredittkort. Får mye bonus på matvarer som passer bra, også kan jeg velge kategorier hver måned som jeg ønsker. Nå har jeg på klær osv. Tror det er lurt å sammenligne litt også se på hva du kunne tenkt deg bonus på. Du har jo for eksempel https://dinero.no som nevnt ovenfor og https://www.samlino.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå