Gå til innhold

Hvilket kredittkort har du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket kredittkort har du? Hvilket er anbefalt?

Anonymkode: 91ca5...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bank norwegian kredittkort og anbefaler det. har hatt det i litt over et år og har spart mye penger på reise. som du kan se på denne siden så står det litt om fordelene til det: https://dinero.no/beste-kredittkort-2017/

er ganske mange andre kort der også (usikker på hvordan kort som er best for deg) så det går an å se litt på alternativene ihvertfall 

Skrevet

Brukte Bank Norwegian da jeg reiste endel.

Nå som feriebudsjettet heller går til elektronikk bruker jeg Komplett Bank.

YA Bank gir god rabatt på dagligvarer.

Så... Kommer helt an på hvilke fordeler du ønsker.

Anonymkode: a2230...756

Skrevet

Bank Norwegian - bruker mest daglig

Komplett Bank - Til å kjøpe ting på komplett

365 - Til bensin på Esso

DnB Mastercard - Fikk det automatisk, bruker det når de har tilbud sammen med XXL for eksempel

Anonymkode: 81350...076

Skrevet

Bank Norwegian,

Skandia banken  

Dnb (hovedkunde i banken)

Skrevet
20 minutter siden, cmd skrev:

Bank Norwegian,

Skandia banken  

Dnb (hovedkunde i banken)

synes dnb har blitt sleipe etter de endret prisene nå nylig

har gått over til skandiabanken når det kommer til bank

men bruker ikke kredittkortet deres da. det er fremdeles bank norwegian som gjelder der.

Anonymkode: 90357...d18

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

synes dnb har blitt sleipe etter de endret prisene nå nylig

Det stemmer. Jeg bruker ikke Dnb sitt kort men jeg har pga jeg er hovedkunde hos dem. Det koster å bruke deres kort, både i norge og i utlandet.

Skrevet

Yabank for matvarer, 365 for drivstoff, coop mastercard for andre kjøp.

Anonymkode: 603a0...024

Skrevet
4 timer siden, cmd skrev:

Det stemmer. Jeg bruker ikke Dnb sitt kort men jeg har pga jeg er hovedkunde hos dem. Det koster å bruke deres kort, både i norge og i utlandet.

Det koster ikke noe å bruke kortet i Norge, nei? Varekjøp er gratis. Varekjøp er for så vidt gratis i utlandet og, men det er valutapåslag (som de aller fleste har). 

Anonymkode: 72157...c01

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det koster ikke noe å bruke kortet i Norge, nei? Varekjøp er gratis. Varekjøp er for så vidt gratis i utlandet og, men det er valutapåslag (som de aller fleste har). 

oki.. men bruker alltid Bank Norwegian og (evt. Skandiabanken). Jeg vet ikke om jeg kommer til å bruke Dnb kortet.

Jeg har planer om å flytte hele over til Skandiabanken etterhvert.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 72157...c01

varekjøp er gratis med alle kort. men jeg reiser mye og tar ofte ut kontanter når jeg er i utlandet. med dnb koster det 40 kroner pluss 1 prosent av beløpet jeg tar ut, og da blir det fort kostbart. da er bank norwegian best syntes jeg.

Anonymkode: 90357...d18

Skrevet

Jeg bruker ya bank sitt kredittkort. Får mye bonus på matvarer som passer bra, også kan jeg velge kategorier hver måned som jeg ønsker. Nå har jeg på klær osv. 

Tror det er lurt å sammenligne litt også se på hva du kunne tenkt deg bonus på. Du har jo for eksempel https://dinero.no som nevnt ovenfor og https://www.samlino.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...