Gå til innhold

Frastjålet verdisaker uten forsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde forsikring i fjor, men jeg betalte for sent og da ble den tydeligvis annullert. Ble frastjålet verdisaker opp mot 5000 kr. Er det NADA SQADA INGENTING jeg kan gjøre nå? Faen så PISSED jeg er på meg sjøl. Jeg har tydeligvis ikke fått med meg at det har blitt annullert, trodde alt ble i orden etter jeg betalte.

Anonymkode: 61fb5...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forsikring, ingen penger tilbake nei. Man skal unngå å betale en forsikring veldig, veldig lenge med mange purringer før den annuleres...

Anonymkode: 2c265...67f

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde forsikring i fjor, men jeg betalte for sent og da ble den tydeligvis annullert. Ble frastjålet verdisaker opp mot 5000 kr. Er det NADA SQADA INGENTING jeg kan gjøre nå? Faen så PISSED jeg er på meg sjøl. Jeg har tydeligvis ikke fått med meg at det har blitt annullert, trodde alt ble i orden etter jeg betalte.

Nei, men se på det som en veldig billig lærepenge :) Tenk om det hadde vært en reiseforsikring  og du ble alvorlig skadet i utlandet eller bilforsikring og du skadet noen i trafikken. Da kunne regningen vært på millioner, ikke noen tusenlapper.

• Liker 4
Skrevet

En forsikring opphører ikke ved kun en for sen betaling. Det skal mange purringer over lenger tid til, før en forsikring ikke gjelder lenger. Så det kan ikke stemme. 

Anonymkode: 4b5a8...e83

• Liker 2
Skrevet
På Tuesday, February 21, 2017 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Her er det noe som ikke stemmer. Slik fungerer ikke forsikring, og slik operer heller ikke forsikringsselskapene.

Anonymkode: ebfd8...9ec

• Liker 1
Skrevet

de annulerer ikke en forsikring på grunn av en sen betaling, de skal advare deg før den annuleres. 

Anonymkode: 4f404...9ef

• Liker 1
Skrevet

http://www.dinside.no/okonomi/du-har-mange-uker-pa-deg/61542043

Merk dere hva som står nederst i denne artikkelen. Dersom man betaler etter at forsikringen har opphørt, så oppfattes dette som en anmodning om ny forsikring. Ts sier hun har betalt, for sent. Så her er noe hun ikke opplyser om. 

Anonymkode: ebfd8...9ec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...