Gjest Pet Skrevet 15. desember 2004 #41 Skrevet 15. desember 2004 Jeg har bestilt min egen blod-kopp Jeg og! Kanskje alle vi med beger skulle starte vår egen blod-klubb!
Gjest miau Skrevet 15. desember 2004 #42 Skrevet 15. desember 2004 miau skrev: Jeg har bestilt min egen blod-kopp Jeg og! Kanskje alle vi med beger skulle starte vår egen blod-klubb
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #43 Skrevet 15. desember 2004 Jeg og! Kanskje alle vi med beger skulle starte vår egen blod-klubb! Æsj,...hvorfor gikk jeg inn hit? Nå har jeg bilde av en klubb/ball/kompe duppet i blod opp i hodet mitt,...
Sekhmet Skrevet 15. desember 2004 #45 Skrevet 15. desember 2004 Beklager altså, men jeg klarer ikke å se for meg at dette hverken er komfortabelt, luktfritt eller noe som helst annet enn bare ekkelt....
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 15. desember 2004 #46 Skrevet 15. desember 2004 Nå er vel hverken bind eller tamponger spesielt komfortable, og definitivt ikke luktfrie, da. Byr det på noen problemer å bruke disse begrene om nettene?
Gjest allium Skrevet 15. desember 2004 #47 Skrevet 15. desember 2004 Det er overhodet ikke noe problem å bruke det om natten. Det er en av fordelene synes jeg, for tamponger bør man jo ikke bruke så lenge. Og til deg som ikke tror at det er komfortabelt og luktfritt: Er det ikke mer sannsynlig at vi som har prøvd vet det, enn at du gjør det ? Det ER komfortabelt og luktfritt. Og atskillig mindre ekkelt enn bind og tamponger.
Carmen_ Skrevet 16. desember 2004 #48 Skrevet 16. desember 2004 Jeg og! Kanskje alle vi med beger skulle starte vår egen blod-klubb! Ææssj Nei jeg kommer ikke til å prøve dette. Det høres ekkelt ut, selvom bind/tampong sikkert er like ekkelt, men nei...eklere :-?
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #49 Skrevet 16. desember 2004 Og til deg som ikke tror at det er komfortabelt og luktfritt: Er det ikke mer sannsynlig at vi som har prøvd vet det, enn at du gjør det ? Det ER komfortabelt og luktfritt. Og atskillig mindre ekkelt enn bind og tamponger. Regner det er meg du sikter til ? Hm. Hva med å lese hva jeg skriver. Jeg sa jeg kan ikke se for meg, er det plutselig blitt det samme som å ikke tro ? Javel, deg om det. Du syns tamponger er ekkelt, jeg ser ikke hva som er ekkelt med det. Det ER ikke luktfritt ut ifra linken. Der står det at det lukter varmt blod.
Ephemera Skrevet 16. desember 2004 #50 Skrevet 16. desember 2004 Vurderer nesten å bruke denne tråden som slankemiddel når jeg får lyst på noe godt...
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2004 #51 Skrevet 16. desember 2004 Det ER ikke luktfritt ut ifra linken. Der står det at det lukter varmt blod. Trenger ikke stikke nesa nedi koppen, vet du. Total luktfri mens er dert vel ikke mulig å ha. Bind lukter jo helt pyton.
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #52 Skrevet 16. desember 2004 Trenger ikke stikke nesa nedi koppen, vet du. Total luktfri mens er dert vel ikke mulig å ha. Bind lukter jo helt pyton. Har ingen behov for å stikke nesa nedi noe som helst, men nå gjaldt vel denne kommentaren til meg hvor vidt det lukter av damebeger eller ikke, noen påstår at ja, det gjør det (ref: link angitt ovenfor), mens andre sier at det ikke gjør det. Bind lukter helt klart pyton, og det er en god grunn til at jeg ikke bruker det.
Gjest ingvil ii Skrevet 17. desember 2004 #53 Skrevet 17. desember 2004 Tenk at det finnes mennesker som ikke vet hva blod lukter... Tror dere leger og vi sykepleiere bruker munnbind under operasjoner fordi det lukter gamle tamponger...akk ja. Jeg er enig med den som sa den vanlige kvinne på kvinneguiden ikke vet noe om bakterier.
Gjest Virvel Skrevet 17. desember 2004 #54 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har tenkt på å skaffe meg en sånn dings leeeenge nå, men jeg er så tiltaksløs. Nå skal jeg jammen få ut fingeren (eller tampongen ) og gjøre det. Og hvordan noen kan synes mensblod er ekkelt er meg komplett uforståelig, men så har jeg vel også fått et litt over middels godt forhold til egne og andres kroppsvæsker etter hvert. Det er det man får igjen for å jobbe på mikrobiologen...
suprblond Skrevet 20. desember 2004 #55 Skrevet 20. desember 2004 dette hørtes topp ut slipper bakteriebomber som tamponger å bind det er noe jeg brekker meg av! også så vondt det lukter! syns faktisk det høres bedre ut å tømme en kopp med blod enn å dra ut en lang blodig stinkende misfarga bomullsdott altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå