Gå til innhold

Bytte fra Mercilon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på Mercilon i fem år, men vurderer å bytte. Før jeg startet på dem hadde jeg aldri menssmerter, men de smertene jeg får nå (og det har vært sånn helt siden jeg startet på dem) er helt grusomme. P-piller blir jo anbefalt for å gjøre mensen "enklere", men jeg har fått både kraftigere blødninger og smerter. Utenom det har jeg ikke hatt noen bivirkninger og er egentlig fornøyd med å ha mensen hver tiende uke.

Nå begynner jeg å bli lei av smertene, så jeg lurer på om noen har erfaringer med å bytte fra Mercilon til et annet merke eller til minipiller som Cerazette. Syns det er veldig greit å ha mensen så sjelden som mulig, derfor er jeg skeptisk til Cerazette siden det ikke er mulig å bestemme mensen selv. Er det noen som har erfaringer med å bytte fra Mercilon til et annet merke, eller som har samme problemer som meg?

Anonymkode: d1daa...b72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bytta fra Mercilon til Loette. jeg var veldig fornøyd med Mercilon. jeg hadde heller ingen menssmerter før jeg begynte på Mercilon og fikk det heller ikke da jeg gikk på det. hoppa over mensen og fikk aldri blødninger. grunnen til at jeg bytta var at legen min anbefalte meg det pga at risikoen for blodpropp er høyere med Mercilon.

Loette gir meg heller ikke menssmerter. jeg håper fortsatt over mensen og får aldri blødninger, men jeg har vært plaget med uren hud siden jeg bytta. det er noen år siden. vurderer å bytte til Diane for å se om huden blir bedre, men den har kanskje høyere blodpropprisiko igjen?

søstra mi går på Cerazette. hun er veldig fornøyd. hun hadde sterke menssmerter før og nå har hun ikke mensen i det hele tatt.

Skrevet

Byttet fra mercilon til yasminelle. Mercilon var et helvete! Rett og slett. La på meg så uendelig mye, ble deprimert, hadde sinnsykte menssmerter, slet med uren hud... Stor suksess å bytte!

Anonymkode: b5eec...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...