Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?

Jeg er så heldig å ha fått drømmejobben, men sjefen min er barnslig, negativ, usaklig og urettferdig. Dette tapper meg for energi og har nå sakte men sikkert bygget seg opp til det punkt hvor jeg gruer meg til å gå på jobb når sjefen er tilstede. Dette mennesket er av typen som legger armene i kors og sier "nei" med sutremunn, så det er ikke akkurat noe man kan snakke med. Jeg har sett på muligheten for å bli omplassert til et annet kontor, men da må jeg flytte til en annen by, så det er ikke noe jeg egentlig ønsker. Hva gjør jeg?

Anonymkode: a1b17...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sjans til å få samme jobben et annet sted? Får du gode referanser? Klarer du å holde ut i en mindre attraktiv jobb inntil en ny drømmejobb dukker opp? Sjefen kommer ikke til å forandre seg, så her er det jobbsituasjonen du må endre på. Er det mulighet for hjemmekontor de dagene sjefen "står i veien"?

Anonymkode: ede1f...043

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville heller sjekket ut absolutt alle muligheter og lett med lys eller lykt for løsninger for å flytte til den andre byen dersom jeg hadde hatt en reell mulighet der. Alt er bedre enn å jobbe for en dårlig ledelse, det sliter deg i grunn bare ut på sikt. Og som noen andre påpeker, nei, en dårlig leder som har vært der en del år forandrer seg sjelden. Man må dessverre selv ta steget ut. 

Anonymkode: 893a4...3e7

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sjefen bør gi bedre lønn og flere arbeidsoppgaver før jeg blir fornøyd.

Anonymkode: ce29a...67e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sjefen bør gi bedre lønn og flere arbeidsoppgaver før jeg blir fornøyd.

Anonymkode: ce29a...67e

Hva er det du har googlet for å finne alle disse gamle trådene om folk som ikke liker sjefene sine? Og hvorfor svarer du i alle?

Anonymkode: a635d...fcd

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...