AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Usikker på hvor jeg skulle legge dette.. men lurte på om noen visste hvordan man kan overtrekke kontoen? Jeg har klart det før, ved at jeg bare skulle sjekke kontoen med visshet om at det var lite det. Likevel kunne jeg ta ut 500,-. Har kun 93,- frem til lønningsdag på mandag, så hadde vært supert hvis noen hadde noe svar! Det er ikke snakk om mange tusen og sånn, så please ikke kom med negative svar om at jeg må skaffe meg jobb og slikt! Jeg har jobb, men har også noen regninger i tillegg til at det har vært jul! Trenger liksom bare en 500,- maks for å klare meg. Anonymkode: cd9c6...6d1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Å overtrekke kontoen er ikke klokt. Det vil kunne slå tilbake på deg, negativt, senere særlig dersom du skal søke lån. Anonymkode: 4a28a...746
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Du kan ringe banken og be om kreditt. Å overtrekke kontoen er vanskelig nå som alt er online og samkjørt. Anonymkode: 12516...3d0
Gjest Solsmil Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Det er sånt man har kredittkort til. Helt innafor å bruke det hvis du vet at du kan betale dermed ved neste lønning.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Usikker på hvor jeg skulle legge dette.. men lurte på om noen visste hvordan man kan overtrekke kontoen? Jeg har klart det før, ved at jeg bare skulle sjekke kontoen med visshet om at det var lite det. Likevel kunne jeg ta ut 500,-. Har kun 93,- frem til lønningsdag på mandag, så hadde vært supert hvis noen hadde noe svar! Det er ikke snakk om mange tusen og sånn, så please ikke kom med negative svar om at jeg må skaffe meg jobb og slikt! Jeg har jobb, men har også noen regninger i tillegg til at det har vært jul! Trenger liksom bare en 500,- maks for å klare meg. Anonymkode: cd9c6...6d1 Men er det ikke bare å prøve da? Det kan hende at du var på en bank automat som ikke hadde kontakt med banken din der og da, det hender. Og da er det mulig å ta ut penger selv om du ikke har nok på konto. Anonymkode: d6bd4...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det ikke bare å prøve da? Det kan hende at du var på en bank automat som ikke hadde kontakt med banken din der og da, det hender. Og da er det mulig å ta ut penger selv om du ikke har nok på konto. Anonymkode: d6bd4...cb6 Jeg har jo prøvd da, flere ganger.. gått til minibanken flere ganger, forskjellige banker og.. men ingen er offline googla litt om det, og ser folk sier at "de skal overtrekke kontoen fordi du trenger røyk" liksom.. At det skal bli problemer senere, med tanke på lån Og slikt, er jeg klar over. Har kun fått til å overtrekke én gang, så har ikke tenkt å la det bli en vane akkurat Anonymkode: cd9c6...6d1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 Kontakt banken og få kontokreditt eller kredittkort. I praksis er det vanskelig å overtrekke kontoen med vilje. Anonymkode: cfbd8...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Jeg har gjort det i butikken som min venninne jobbet i. Vi dro ut nettverkskabelen fra terminalen og belastet meg for et beløp OVER det varen jeg kjøpte kostet. Dermed fikk jeg ut det resterende beløpet i kontanter 😊 Anonymkode: f4801...58e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå