AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Spør til dere som er i forhold eller liknende hvor partneren vet om og aksepterer at dere har en seksuelt overførbar sykdom. ONS er ikke det samme hvor folk liksom gir blaffen. Har dere smittet partneren? Feks med herpes? Hvordan ble situasjonen, samtalen og stemningen? Jeg har snakket med henne og hun er fullt klar over risken, men vil ikke dumpe meg av, som hun sier, en så ubetydelig grunn. En hudsykdom, liksom. Skjer det så skjer det. Men er likevel redd for dagen hun kommer hjem og forteller at selv om vi er forsiktige så har hun blitt smittet... Anonymkode: 6db67...bfc
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Smittet eksen med klamydia 🙄 Han tok det bedre en meg for å si det sånn. Dette var en-to uker etter at vi hadde hatt sex første gang, han sa at jeg kanskje burde ta meg en tur til legen fordi det plutselig hadde begynt å svi når han tisset. Gud bedre så flaut. Men det la ingen demper på forholdet, sånt skjer. Anonymkode: c61d1...29e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Smittet nesten typen med mycoplasma. Hadde ligget med han en gang før jeg fant det ut. Han tok det veldig bra, gikk til legen for å sjekke seg. To år etter så ler vi bare av det 😂 Anonymkode: 749a3...98b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå