AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 For min del mistet jeg følelser i sommer, men avtalen var å prøve mer, jeg prøvde mer uten hell. Vi ville ikke gjøre det slutt i jula helt enkelt, så det er 1 mnd siden brudd. Jeg tenker at jeg må jo ikke svare for noen, og dette har heller ikke vært noe flørt - bare blikjent stadiet. Så å treffe noen på den måten 1 mnd etter brudd, godkjent? Anonymkode: 7cfa8...a98
Gjest 123Sol Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 En mnd etter syns jeg er helt greit.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Helt legitimt. Ønsker deg lykke til. <3 Anonymkode: 38d1c...74e 1
Vackra Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde en ny en uke etter. Noen ganger skjer det fort, andre ganger skjer det sakte. Så lenge det ikke skjer samtidig er det greit:) Ville ventet med å annonsere det foran ekskjæresten din da, greit å ta hensyn til følelsene hans. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del mistet jeg følelser i sommer, men avtalen var å prøve mer, jeg prøvde mer uten hell. Vi ville ikke gjøre det slutt i jula helt enkelt, så det er 1 mnd siden brudd. Jeg tenker at jeg må jo ikke svare for noen, og dette har heller ikke vært noe flørt - bare blikjent stadiet. Så å treffe noen på den måten 1 mnd etter brudd, godkjent? Anonymkode: 7cfa8...a98 Av respekt for eksen din, venter du noen måneder til. Anonymkode: 05bd2...752 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Jeg er enig i siste taler her. Uansett hvordan du føler, har kanskje eksen noe å bearbeide. Ved å begynne å date igjen så snart, viser du eksen din at vedkommende er "verdiløs" for deg, og det kan gjøre usannsynlig vondt. Dere har tross alt delt kropp og sjel med hverandre. Vis hensyn og respekt, vent noen måneder til. Jeg snakker av erfaring, som ikke var spesielt god å ta med seg. Anonymkode: 8a8fa...639
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Jeg var på en date og jeg fikk litt angst, jeg er nok ikke helt klar uansett. Anonymkode: 7cfa8...a98
King in the North Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på en date og jeg fikk litt angst, jeg er nok ikke helt klar uansett. Anonymkode: 7cfa8...a98 Syntes det var fint du prøvde. Én gang må man begynne igjen, og nå viste det seg kanskje at du ikke var klar. Da har du lært av situasjonen, og kan ta det med deg videre frem til neste date Ingen fasit i disse situasjonene. 2
Joia Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 Det er greit å date så lenge man er ærlig på hvor man befinner seg i kjærlighetslivet. Og det er viktig du opprettholder denne ærligheten om det skulle resultere i flere dater. et råd, ikke gå inn i et forhold før du har "landet" på jorda igjen selvom man føler at et tomrom blir fylt, så er det kanskje ikke den rette personen allikevel når det kommer til et stykke. Kan være utrolig sårt for den andre personen. finnes nok mange damer i liknende situasjon som deg, som kanskje bare vil dyppe tærne litt i amors basseng. og det finnes også mange damer som ønsker seg livspartnere kjapt, og kanskje skyr unna når de vet du er nysingel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå