Gå til innhold

Hvorfor siterer du hovedinnlegget? Kan du slutte!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det noen av dere som konsekvent siterer hovedinnlegget i tråder? Vi skjønner hva det er dere svarer på, og hvis dere vil utheve noe er det lett å gjøre det uten å sitere alle de 400 ordene TS har skrevet. Skjønner også hvis man er på side 6 eller 12 og man siterer HI for det har gått litt i glemmeboken, men på side 1 og 2, kom igjen da! Hvorfor?

Anonymkode: 1c667...d0a

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

irriterer meg å. er det et langt HI så må man jo bla i en evighet før man faktisk får se hva vedkommende svarer. 

Anonymkode: 1622f...be6

• Liker 8
Skrevet

Jepp, det er dødsirriterende. 

Anonymkode: 8cc7e...41e

• Liker 5
Skrevet

I noen tilfeller er det greit. Har sett flere ganger at ts endrer HI så det virker som folk er langt frekkere enn de egentlig er i svarene sine. Har ingenting å si når HI er skrevet av AB da.

Anonymkode: f3ead...65d

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det noen av dere som konsekvent siterer hovedinnlegget i tråder? Vi skjønner hva det er dere svarer på, og hvis dere vil utheve noe er det lett å gjøre det uten å sitere alle de 400 ordene TS har skrevet. Skjønner også hvis man er på side 6 eller 12 og man siterer HI for det har gått litt i glemmeboken, men på side 1 og 2, kom igjen da! Hvorfor?

Enig. 

Anonymkode: c4dfa...c52

• Liker 17
Skrevet

Opplevde for ikke så lenge siden at en bruker ødela hele tråden sin ved å endre på overskriften, pluss at hun fjernet hele hovedinnlegget sitt og lot det bare stå en bitteliten tekst igjen. Folk som skulle lese/kommentere i ettertid, kunne heldigvis "følge med" ved å bla seg litt nedover, og se hva som opprinnelig hadde blitt skrevet.

Men dere som irriterer dere, kan jo bare bla dere nedover til nyere tekst. Og tenke at nå var dere jammen meg heldige som slapp å lese så mye :P

Anonymkode: 1352a...ebf

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor siterer du hovedinnlegget? Kan du slutte!?

skjønner ikke hva du mener???

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde for ikke så lenge siden at en bruker ødela hele tråden sin ved å endre på overskriften, pluss at hun fjernet hele hovedinnlegget sitt og lot det bare stå en bitteliten tekst igjen. Folk som skulle lese/kommentere i ettertid, kunne heldigvis "følge med" ved å bla seg litt nedover, og se hva som opprinnelig hadde blitt skrevet.

Men dere som irriterer dere, kan jo bare bla dere nedover til nyere tekst. Og tenke at nå var dere jammen meg heldige som slapp å lese så mye :P

Men hvor ofte skjer dette? Jeg tenker at hvis noen blir så redd for hva de har delt at de vil slette det i ettertid, burde de få lov til det. Men uansett, at gjentatte brukere skal sitere HI synes jeg er fullstendig unødvendig. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor ofte skjer dette? Jeg tenker at hvis noen blir så redd for hva de har delt at de vil slette det i ettertid, burde de få lov til det. Men uansett, at gjentatte brukere skal sitere HI synes jeg er fullstendig unødvendig. 

Jeg aner ikke hvor ofte sletting av HI og overskrifter skjer, og du har vel rett i at gjentatte siteringer er kanskje unødvendige, men noen gjør kanskje det for å markere et par setninger og ord for å kommentere på dem direkte. Og så er det så lett å gå seg vill i anonymbrukere selv om de kan "identifiseres" ved hjelp av disse tallene på slutten.

Jeg har jo sitert deg :)  men nå gjorde jeg det for å unngå at det dukker opp en annen bruker mellom meg og deg i mellomtiden, slik at akkurat du ikke får beskjeden min direkte.

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja. 

Anonymkode: 2e211...e75

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner ikke hvor ofte sletting av HI og overskrifter skjer, og du har vel rett i at gjentatte siteringer er kanskje unødvendige, men noen gjør kanskje det for å markere et par setninger og ord for å kommentere på dem direkte. Og så er det så lett å gå seg vill i anonymbrukere selv om de kan "identifiseres" ved hjelp av disse tallene på slutten.

Jeg har jo sitert deg :)  men nå gjorde jeg det for å unngå at det dukker opp en annen bruker mellom meg og deg i mellomtiden, slik at akkurat du ikke får beskjeden min direkte.

Men forskjellen her er jo at du har sitert et senere innlegg. Noe som er helt vanlig og forståelig! For det kommer mange nye innlegg, og hvordan skal man ellers vite hvilket man svarer til. Men det er jo naturlig at alle andre svar hovedsakelig er til HI, eller den generelle gisten i tråden. :P 

• Liker 1
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er avsporingene som fører til at man innimellom siterer hele HI flere ganger? Men jeg pleier som regel å bare bla meg nedover, og tenker at nå ble jeg fortere ferdig med å lese! ;)  (mest som en trøst til meg selv...):)

Skrevet

Vet. Skikkelig irriterende og har aldri skjønt greia :dry:

Skrevet

Husker ikke helt, men jeg har nok gjort det noen ganger.

Aner ikke hvorfor andre gjør det, men sånn henger det sammen for meg: jeg er kjapt innom her ørten ganger daglig, og har sjelden tid til å sitte her særlig lenge sammenhengende før jeg blir avbrutt av noe eller må tilbake til det jeg egentlig driver med. Ofte har jeg begynt å svare på et innlegg, og før jeg kommer tilbake for å skrive ferdig har det kommet massevis av nye svar og jeg har glemt hva det stod i HI. Derfor siterer jeg av gammel vane når hovedinnlegget er langt, så har jeg det tilgjengelig og slipper å gå tilbake for å se hva det stod. Jeg pleier å slette det før jeg sender svaret, men det er mulig at jeg innimellom glemmer det. 

Gjest Overrasket
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den er god! :tommelopp:

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi... 

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurt på dette jeg også. Forstyrrende og unødvendig.

Anonymkode: b8786...38d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 0dfbd...f91

Gjest Sukkerbit
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg kan ikke slutte! Nå når jeg vet noen blir irritert for det, skal jeg i alle fall sørge for å sitere hovedinnlegget hver gang jeg poster :nigo: 

Skrevet

På Samliv og kjærlighetsrelasjoner:

Langt, tettskrevet hovedinnlegg bestående av masse intriger og drama.

Første svar i tråden: Hele hovedinnlegget sitert og deretter "dump han".

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...