AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Blokka vår har en rømningsdør som blir benyttet av all slags ræl og er lett å bryte opp. Vi har hatt mye innbrudd. Styret er dessverre noen snegler med tanke på å få ting gjort. Hvor kan jeg melde ifra om tekniske mangler og feil på rømningsveier? Anonymkode: 25b5d...b6e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Brannvesenet. De kan komme på tilsyn og gi pålegg om endringer. Anonymkode: cfd48...f05 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Noen måte jeg kan tipse anonymt? Anonymkode: 25b5d...b6e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 http://www.sikkerhverdag.no/brann/forebygge-brann/tips-brannvesenet-om-brannfare/ Anonymkode: deb1b...7bc
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 Ta bilder på eksempler av problemet når du skal melde dette til myndigheter. Anonymkode: df9fa...498
Sarya Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Litt usikker på om brannvesenet bryr seg om dette da det ikke høres ut som at rømningsveien er blokkert. Jeg ville heller tilbudt meg å få det fikset og at styret så refunderer utlegg etter kvitteringer. Kan du spørre om det går hvis de nekter å ordne det selv? Ikke at du skal kjøpe en dør og bytte denne selv, men leie inn noen til å gjøre det selvsagt. Eventuelt må du kreve at styret gjør noe. Få med noen andre i blokken og vær vanskelige/slitsomme til de ordner opp. Sånn kan dere jo ikke ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå