SweetM Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig. Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Skrevet 26. februar 2017 På Tuesday, February 21, 2017 den 15.04, SweetM skrev: Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig. Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)? På facebook er det mengder av folk som har strikket den. Anonymkode: 9e97d...382
SweetM Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: På facebook er det mengder av folk som har strikket den. Anonymkode: 9e97d...382 Hjelper ikke så mye når jeg ikke er på Facebook...
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. februar 2017 #4 Skrevet 26. februar 2017 De fleste garnforetninger lar deg få se på oppskriften før du bestemmer deg
SweetM Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, HappyWaffle skrev: De fleste garnforetninger lar deg få se på oppskriften før du bestemmer deg Takk. Det var det jeg håpet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå