SweetM Skrevet 21. februar 2017 #1 Del Skrevet 21. februar 2017 Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig. Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #2 Del Skrevet 26. februar 2017 På Tuesday, February 21, 2017 den 15.04, SweetM skrev: Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig. Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)? På facebook er det mengder av folk som har strikket den. Anonymkode: 9e97d...382 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetM Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: På facebook er det mengder av folk som har strikket den. Anonymkode: 9e97d...382 Hjelper ikke så mye når jeg ikke er på Facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 26. februar 2017 #4 Del Skrevet 26. februar 2017 De fleste garnforetninger lar deg få se på oppskriften før du bestemmer deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SweetM Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 26. februar 2017 Akkurat nå, HappyWaffle skrev: De fleste garnforetninger lar deg få se på oppskriften før du bestemmer deg Takk. Det var det jeg håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå