AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #21 Skrevet 21. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner med store bryster får enda mer melk. Det sier seg jo selv, det er logisk. Ja, det er fettvev, som produserer melk. Hva trodde du melk besto av? Om ikke fett? Anonymkode: cad4f...160 Det er kjertlene som produserer melk ikke fettet Anonymkode: 2a093...149 3
Gjest antbug Skrevet 21. februar 2017 #22 Skrevet 21. februar 2017 Mange fine tilbakemeldinger fra mannfolkene her. Jeg er ikke mann, men vil bare si at du er omtrent lik Vanessa Paradis og Kate Moss som unge i bryststørrelse, og de to har jo vært mannemagneter. Bryststørrelsen har kanskje ikke så mye å si som mange jenter tror.
Gjest Athleisure Skrevet 21. februar 2017 #23 Skrevet 21. februar 2017 1 minutt siden, Ferny skrev: For en grusom ting å si. Først kommer du med et tilbakestående innlegg om at kvinners fettvev produserer melk, og nå dette?! Ekkel, tilbakestående type. Svært pinlig for hans del å tro at det er sammenheng mellom størrelse på brystene og produksjon av melk.
Silfen Skrevet 21. februar 2017 #24 Skrevet 21. februar 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker helt klart små pupper fremfor store som etter vert henger som ei vaskefille på magen. Takke meg til små faste med fine vorter på. Mvh Erfaren Mann 55 Anonymkode: 1c879...d34 55 år? Og fremdeles ikke lært at du kan si hva du liker uten å slenge dritt om det du ikke liker? Stakkars taper. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #25 Skrevet 21. februar 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foretrekker helt klart små pupper fremfor store som etter vert henger som ei vaskefille på magen. Takke meg til små faste med fine vorter på. Mvh Erfaren Mann 55 Anonymkode: 1c879...d34 Regner med at du selv har litt av hvert som henger på din 55 år gamle kropp... Anonymkode: 4bcc9...db9 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #26 Skrevet 21. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, det er ikke til å komme fra at vi menn tenner på bryster. Noe jeg mistenker har noe med evolusjon å gjøre, jo større bryster, jo mere melk. Så for at barnet skal være sikret så går vi menn etter kvinner med store bryster. Små bryster skaper omtrent ikke melk, så sorry, men vi menn tenner ikke på flatbrystede kvinner. Av naturlige grunner. Ikke noe vi kan noe for. Anonymkode: cad4f...160 Jeg hadde like små eller mindre bryster enn de på det øverste bildet, dvs fyller ikke ut i nærheten av en a-cup engang. Da jeg fikk barn fikk jeg så mye melk at jeg gikk opp til en stor c-cup, hadde store, faste bryster som jeg var helt fascinert over så lenge de varte... Da jeg sluttet og amme, skrumpet de inn til ingenting og nå er jeg helt flat Så små bryster produserer like mye melk som store altså... Anonymkode: 348f5...6e9 1
Jerry Lee Skrevet 21. februar 2017 #27 Skrevet 21. februar 2017 Jeg er forholdsvis puppofil... Likevel setter jeg andre kvaliteter høyere. Og ville ikke hatt NOEN problemer med dette om alt (eller det meste) annet ved kvinnen appellerte til meg!
I Grosny Skrevet 21. februar 2017 #28 Skrevet 21. februar 2017 (endret) 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nesten ikke pupper, er omtrent helt flat. Noe ala dette: http://mylooks.dk/før-og-efter/220-cl-217746/ jeg er ganske tynn. Hva synes menn om så små pupper? Det er jo bittelitt å kna på, men det er ikke akkurat mye Anonymkode: 7d609...493 Jeg synes jenta på førbildet var såpass mye finere at hun bør saksøke citadellklinikkken. Små vakre bryster er små vakre bryster. Jeg datet engang ei dame med mindre bryster enn dette, og det var en god opplevelse å ta på brystene hennes. Ikke minst pga responsen. Jeg merket godt at hun likte det. Jeg frykter at respons kan bli mindre gledelig i bryster som er kuttet i. At nerver kan bli skadd. Endret 22. februar 2017 av I Grosny 2
pautina Skrevet 21. februar 2017 #29 Skrevet 21. februar 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner med store bryster får enda mer melk. Det sier seg jo selv, det er logisk. Ja, det er fettvev, som produserer melk. Hva trodde du melk besto av? Om ikke fett? Anonymkode: cad4f...160 ha ha noen må lese grunnleggende anatomi en gang til........fettvev produserer melk, ja ja lykke til 1
Peter007 Skrevet 21. februar 2017 #30 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nesten ikke pupper, er omtrent helt flat. Noe ala dette: http://mylooks.dk/før-og-efter/220-cl-217746/ jeg er ganske tynn. Hva synes menn om så små pupper? Det er jo bittelitt å kna på, men det er ikke akkurat mye Anonymkode: 7d609...493 Hei TS. Dine bryster er sikkert flotte. Dette begrunner jeg med at du er unik og bevisst på din kropp. Jeg ser på hennes personlighet og det gjør henne tiktrekkende som kvinne og sexpartner. Jeg har sett noen nakne kvinner, og deres pupper er ikke det jeg vektlegger om en skal bevege seg over i kjøttmarkedet.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #31 Skrevet 21. februar 2017 Hyggelig å lese at de fleste ikke bryr seg om størrelsen Jeg bryr meg ikke om de er små, det er så praktisk. Men spesielt pent er det jo ikke. Men jeg ser jo ikke på dem heller. Anonymkode: 7d609...493
Stabeis Skrevet 21. februar 2017 #32 Skrevet 21. februar 2017 Kunne ikke brydd meg mindre. pupp er pupp 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #33 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Myte? Nei? Det er logisk. Større bryster, mer fettvev som produserer melk. Anonymkode: cad4f...160 Ja og store rumper produserer mer dritt Er det Kim Kardashian eller en elefant som har lagt denne dungen her? Umulig å vite Anonymkode: 782d5...8ec 5
Blålys Skrevet 21. februar 2017 #34 Skrevet 21. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nesten ikke pupper, er omtrent helt flat. Noe ala dette: http://mylooks.dk/før-og-efter/220-cl-217746/ jeg er ganske tynn. Hva synes menn om så små pupper? Det er jo bittelitt å kna på, men det er ikke akkurat mye Anonymkode: 7d609...493 Sexy med små pupper og stive bryst vorter å kose med.
Gjest Axl Rose Skrevet 21. februar 2017 #35 Skrevet 21. februar 2017 Flate/små pupper er like deilig som store pupper.
Nowayback Skrevet 21. februar 2017 #36 Skrevet 21. februar 2017 (endret) . Endret 9. mars 2017 av mann_86
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #37 Skrevet 21. februar 2017 Kraftig ironi og sarkasmevarsel ! Alle vet at mannfolk foretrekker SVÆRE pupper, de som sier noe annet vil bare være politisk korrekte og skåne kvinner med små pupper sine følelser! Anonymkode: a0796...349
Gjest Andrea93 Skrevet 22. februar 2017 #38 Skrevet 22. februar 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner med store bryster får enda mer melk. Det sier seg jo selv, det er logisk. Ja, det er fettvev, som produserer melk. Hva trodde du melk besto av? Om ikke fett? Anonymkode: cad4f...160 Melk kommer fra melkekjertlene, Ikke fra fettvevet. Om du lurte 😊
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #39 Skrevet 22. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kraftig ironi og sarkasmevarsel ! Alle vet at mannfolk foretrekker SVÆRE pupper, de som sier noe annet vil bare være politisk korrekte og skåne kvinner med små pupper sine følelser! Anonymkode: a0796...349 Vel, man kan jo bli usikker noen ganger. Var på fest her om dagen med en stor gjeng, ordentlige og flotte menn alle sammen. Da en jente med digre pupper kom inn i rommet mistet de munn og mæle, og selv om hun langt ifra var den peneste i rommet var det hun alle kikket på og beundret. Dette har jeg observert mang en gang altså. Uansett syns jeg bildene på før-bildet var yndige og fine, mye heller flat enn skjeve drittpupper som mine som flat/småbrysta er de nesten fine uansett da de gjerne er mer symmetriske og faste. Anonymkode: 49cbf...7dd
linsejesus Skrevet 22. februar 2017 #40 Skrevet 22. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, man kan jo bli usikker noen ganger. Var på fest her om dagen med en stor gjeng, ordentlige og flotte menn alle sammen. Da en jente med digre pupper kom inn i rommet mistet de munn og mæle, og selv om hun langt ifra var den peneste i rommet var det hun alle kikket på og beundret. Dette har jeg observert mang en gang altså. Uansett syns jeg bildene på før-bildet var yndige og fine, mye heller flat enn skjeve drittpupper som mine som flat/småbrysta er de nesten fine uansett da de gjerne er mer symmetriske og faste. Anonymkode: 49cbf...7dd Vet du at de beundret dem? Det er naturlig at vi kikker på pupper, og jo større de er, dess bedre legger man merke til dem, spesielt når dama har utringing eller stram genser. Damer legger vel også lettere merke til menn som skiller seg ut med store muskler, uten at de dermed foretrekker dem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå