Gå til innhold

Første møte med tinder og møtte en hyggelig fyr, men han svarer lite/ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bladd gjennom flere 100 stk, hadde et par likes på noen og kom i kontakt med en hyggelig fyr. Praten gikk veldig lett i 2 dager før han spurte om snap. Pratet endel på snap så lagt til hverandre på insta. 

Så pratet vi endel i helgen, på sms, da kunne han komme å hente meg hvis jeg ville. Takket nei akkurat da, skulle ringes dagen etter. Jeg sovnet tidlig neste dag så fikk ikke ringt han. Så at han så min siste snap veldig sent også. Mandag morgen sendte jeg vanlige snap og det ble sendt til han også, noen ganger trykker jeg bare på alle. 

Den snappen svarte han hyggelig på. Så var det ingen svar på neste, han så den også veldig sent så jeg la meg bare. I dag så har jeg snappet vanlig runde til flere på lista. Så at han hadde sett den. Sendt han mld og spurte hva han skulle i helgen, ikke noe svar på sms. 

Har forstått det sånn at han jobber fra 8-20 4 dager i uken, han var opptatt hele søndag vet jeg. Så er det slik at han faktisk er opptatt eller har jeg vært for masete? 

Skal også sies at han sendte masse snap hele fredagen og lørdagen, flere "hva skjer" og snakket endel om planene sine for sommeren. Og han var kjempe gira på å hente meg selv om jeg sa jeg hadde mensen. Her takket jeg nei pga jeg skulle tidlig avgårde neste dag. 

Så nå tenkte jeg å bare se om han svarer på sms de neste dagene, hvis ikke så går jeg bare videre. 

Hva tenker dere? Var jeg masete? Unngått å sende snap til han selv om jeg sender til de fleste andre. 

Anonymkode: d20c2...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du takket nei og ringte ham ikke. Han tolket det vel som at du ikke er interessert og gikk videre. Kan være vanskelig å forandre på det inntrykket når han først er overbevisst. 

Det er mange som sier nei fordi de syns det er vanskelig å avvise. Spesielt når de fortsatt har lyst å få tiden til å gå ved å prate nå og da. Det kan derfor være en idé å foreslå noe konkret når man takker nei slik at man tydeliggjøre at man er interessert samtidig som at han slipper å måtte ta initiativ på nytt etter å ha blitt avvist. " :( Det passer dessverre ikke. Må stå så tidlig opp i morgen, og jeg blir så grinete når jeg sover for få timer :P  Hva med en kaffe på kaffebaren på mandag eller tirsdag etter jobb? :) " er mye hyggeligere enn "sorry, det passer dårlig."

Anonymkode: 84cb5...217

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk sendt han en forklarende melding på det der også snappet han at det var bare å komme til ***** en tur. Skrev tilbake at ja da reiser jeg kl **, men han skulle si ifra når han var hjemme fra jobb 😊 

Så det kan være at jeg virket avvisende ja, tenkte ikke noe over det egentlig. Følte han var avvisende😜

Skrev også forklaringen den dagen så han visste det da og. Men vi sa at vi kunne ringes på søndagen, på en sånn måte at det hang litt løst. Sa jeg var hjemme fra kl 17, så virket det greit. Men nå har vi gjort avtale litt mer nøyaktig. 

Jeg vil bare ikke virke masetr og da virker jeg heller kanskje avvisende, uheldig.

Anonymkode: d20c2...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...