AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hvor mange av dere damer som er i et forhold, har en elsker på si ? Hvor ofte møter du elskeren din ? Hva er grunnen til at du har en elsker ? Hilsen hovedfagsstudent. Anonymkode: e817d...379
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Hva skal du bruke eventuelle svar til? Anonymkode: d289d...7bb 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Skal føre en statestikk i min oppgave om samliv / partnerskap og brudd. Anonymkode: e817d...379 2
geene Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Jeg er gift med elskeren min. Elsker det <3 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Jeg er en voksen selvstendig kvinne med en bra jobb. Er gift med en kjekk real mann, men for og spe på med litt krydder i verdagen så har jeg en fast elsker som er min kollega. Jeg har det fantastis fint med han, så det er vel grunnen til min ulovlige hemmelighet. Vi møtes vel ca to ganger i uken og har sex. Anonymkode: e817d...379 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal føre en statestikk i min oppgave om samliv / partnerskap og brudd. Anonymkode: e817d...379 Og slik samler du opplysninger? Dette høres ut som en seriøs oppgave. Anonymkode: 082e4...718 8
FluffyJuggernaut Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 Min kjæreste er min one and only, Jeg ville ikke bedratt han, han er alt jeg trenger. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og slik samler du opplysninger? Dette høres ut som en seriøs oppgave. Anonymkode: 082e4...718 Bruker antall som har lest og svart. Samme spørsmål retter jeg mot menn i annen media. Målet er å få 1000 leste å svar regnes deretter. Anonymkode: e817d...379 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #9 Skrevet 21. februar 2017 Nei, har for høy moral gitt! Dessuten er jeg tilfredsstilt det meste av tiden... Anonymkode: fa7d9...9a8 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen selvstendig kvinne med en bra jobb. Er gift med en kjekk real mann, men for og spe på med litt krydder i verdagen så har jeg en fast elsker som er min kollega. Jeg har det fantastis fint med han, så det er vel grunnen til min ulovlige hemmelighet. Vi møtes vel ca to ganger i uken og har sex. Anonymkode: e817d...379 Ja, det er vel mye det det handler om. Krydder i hverdagen, ha en spennende ulovlig og forbudt verden å klive inn i av og til. Selve sexen er en ting, men det psykiske behovet for nærhet og intimitet er stort for meg. Selvfølgelig er det deilig å føle seg attraktiv og begjært, det tar jeg som en bonus. Jeg er en kjedelig middelaldrende kjerring med en mellomlederjobb i offentlig sektor som medfører litt reisevirksomhet. Takket være reisevirksomheten kan jeg ha en fast yngre elsker. Ingen som kjenner meg kan fatte og inbille seg at jeg at det er "meg". Og det trigger meg nok enda mer. Dette fører til at jeg får bl.a. en mye større selvtillit, er mer balansert og tryggere. Jeg tror nok jeg har mye mer overskudd og humør ovenfor mine omgivelser. Anonymkode: 58931...61c 4
cmd Skrevet 21. februar 2017 #11 Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange av dere damer som er i et forhold, har en elsker på si ? Hvor ofte møter du elskeren din ? Hva er grunnen til at du har en elsker ? hvis dette var til oppgave, hvorfor bruker du å være annonym?
SlemUlv Skrevet 21. februar 2017 #12 Skrevet 21. februar 2017 Jeg er på jakt etter ei elskerinne, sammen med min Kjære jeg da! Åpen og ærlig kommunikasjon <3 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #13 Skrevet 21. februar 2017 16 minutter siden, cmd skrev: hvis dette var til oppgave, hvorfor bruker du å være annonym? Kan dere drite i oppgaven og gi f i å skrive om dere ikke vil svare på den AB spør om? Anonymkode: 40f3a...e7e 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #14 Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal føre en statestikk i min oppgave om samliv / partnerskap og brudd. Anonymkode: e817d...379 Du kommer til å stryke hvis du bruker tilfeldige svar i en tråd på KG til å lage en statistikk som om den på noen som helst måte er representativ. Ikke en gang har du meningsmåling. Anonymkode: c1a52...8b7 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #15 Skrevet 21. februar 2017 De fleste kvinner har ikke elskere. Kvinner som har elskere er løse og billige. Anonymkode: dbee6...c64 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #16 Skrevet 21. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: De fleste kvinner har ikke elskere. Kvinner som har elskere er løse og billige. Anonymkode: dbee6...c64 Hva med menn? De er vel kule og sexy de da? Anonymkode: 068c8...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #17 Skrevet 21. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med menn? De er vel kule og sexy de da? Anonymkode: 068c8...f1d Jo flere en mann har ligget med, jo mer attraktiv er han for kvinner. Det er omvendt for kvinner ja. Det har med biologi og evolusjon å gjøre, en mann som befrukter mange kvinner er tydeligvis en mann med gode gener, i mens en mann som befrukter få/ingen kvinner tydeligvis har dårlige gener. En kvinne som har ligget med få/ingen har større potensiale for å fø opp avkommet til den mannen som parrer seg med henne. Biologi og evolusjon. Urettferdig? Tja, kanskje. Men ikke noe noen kan noe for. Anonymkode: 30232...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #18 Skrevet 21. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo flere en mann har ligget med, jo mer attraktiv er han for kvinner. Det er omvendt for kvinner ja. Det har med biologi og evolusjon å gjøre, en mann som befrukter mange kvinner er tydeligvis en mann med gode gener, i mens en mann som befrukter få/ingen kvinner tydeligvis har dårlige gener. En kvinne som har ligget med få/ingen har større potensiale for å fø opp avkommet til den mannen som parrer seg med henne. Biologi og evolusjon. Urettferdig? Tja, kanskje. Men ikke noe noen kan noe for. Anonymkode: 30232...0f8 Vi har fått utdelt en hjerne og evne til å tenke selv, og være bevisst våre egne holdninger. Anonymkode: 068c8...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #19 Skrevet 21. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har fått utdelt en hjerne og evne til å tenke selv, og være bevisst våre egne holdninger. Anonymkode: 068c8...f1d Men vi har fortsatt en del instinkter som ligger i bakhodet og styrer oss, ubevisst. Anonymkode: 30232...0f8 1
trøndergutt Skrevet 22. februar 2017 #20 Skrevet 22. februar 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vel mye det det handler om. Krydder i hverdagen, ha en spennende ulovlig og forbudt verden å klive inn i av og til. Selve sexen er en ting, men det psykiske behovet for nærhet og intimitet er stort for meg. Selvfølgelig er det deilig å føle seg attraktiv og begjært, det tar jeg som en bonus. Jeg er en kjedelig middelaldrende kjerring med en mellomlederjobb i offentlig sektor som medfører litt reisevirksomhet. Takket være reisevirksomheten kan jeg ha en fast yngre elsker. Ingen som kjenner meg kan fatte og inbille seg at jeg at det er "meg". Og det trigger meg nok enda mer. Dette fører til at jeg får bl.a. en mye større selvtillit, er mer balansert og tryggere. Jeg tror nok jeg har mye mer overskudd og humør ovenfor mine omgivelser. Anonymkode: 58931...61c Om du er noe i Trondheim vil jeg gjerne møte deg og bli din hemmelighet her i byen. Seriøs...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå