pandora88 Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 ville dere satt inn badekar på barnebadet i et nytt hus? Eller er det en gammeldagsgreie som ingen ønsker lengre? Jeg vil gjerne ha, både for å kunne bade barna PG for egenpleie, men samboer mener at dusj holder lenge og sparer plass på badet siden vi ikke skal ha kabinett men dusje rett på flisene. et annet spørsmål er hvorvidt vi skal ha fliser på veggene også, eller om vi heller skal ha glatte (godkjente) vegger. Alt arbeid utføres av fagpersonell, og vi gjør selvsagt ikke valg som bryter med våtromsnormen😊 Nb; det er flere bad i huset som skal ha dusj. Men det er ikke plass til både dusj og badekar i dette huset. Så blir evt å dusje i karet
Zenobia Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 5 minutter siden, pandora88 skrev: ville dere satt inn badekar på barnebadet i et nytt hus? Eller er det en gammeldagsgreie som ingen ønsker lengre? Jeg vil gjerne ha, både for å kunne bade barna PG for egenpleie, men samboer mener at dusj holder lenge og sparer plass på badet siden vi ikke skal ha kabinett men dusje rett på flisene. et annet spørsmål er hvorvidt vi skal ha fliser på veggene også, eller om vi heller skal ha glatte (godkjente) vegger. Alt arbeid utføres av fagpersonell, og vi gjør selvsagt ikke valg som bryter med våtromsnormen😊 Nb; det er flere bad i huset som skal ha dusj. Men det er ikke plass til både dusj og badekar i dette huset. Så blir evt å dusje i karet Hvis samboer mener at dusj holder lenge, og det er flere bad i huset som skal ha dusj, kan han eventuelt dusje på barnebadet, mens du får badekar i et "voksen"bad? Og du heter jo ikke ingen? For DU vil jo gjerne ha, skriver du. Samboeren din synes det er greit med dusj. Det får han. Sett badekar i det største badet. Hilsen badekar- og egenpleie-entusiast (med stearinlys og et godt glass vin) Fortell meg at du får til det i dusjen 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Om dere har flere bad, kan dere jo ha ett bad med badekar, og ett med bare dusj? Så kan han bruke badet uten badekar, da. Hos oss er det jeg som ikke er fan av badekar, men det er jo ikke verre enn at jeg da dusjer på andre badet, så kan mannen og ungene plaske i vei i karet så mye de vil. Anonymkode: d9033...56f 1
Million Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Har du flere enn ett bad i huset, kan dere vel si "jatakk, begge deler" og ha bad på et av dem og dusj på det andre badet. Jeg elsker å bade! Legge seg ned i varmt vann og bare slappe av og duppe rundt der - herlig! :-) Barn synes det er mye morsommere å bli ren om de får bade og søle litt med skumbad osv. Sett inn badekar der, og ha dusj på det andre badet Endret 21. februar 2017 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Har man små barn syns jeg det er et must med badekar. Det var hvertfall en selvfølge når vi skulle kjøpe hus og når vi skulle bygge selv. Når vi bygde gjorde vi badet så stort at det ble plass til både dusj og badekar. Anonymkode: 7d006...740 1
Gjest Cocosa Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 Jeg vil gjerne ha badekar i det nye huset! Vi har bare ett bad og dusj, men skulle gjerne hatt link til et lite kar med dusj?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #7 Skrevet 21. februar 2017 Er supert med badekar når man har små barn. Så lenge dere har flere bad og mulighet til dusj. (hater å dusje i badekaret!) Anonymkode: e55c9...977 1
murray Skrevet 21. februar 2017 #8 Skrevet 21. februar 2017 Veldig kjekt med badekar når man har barn 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #9 Skrevet 21. februar 2017 Er "barnebadet" et eget bad til barna? Anonymkode: a39cc...619 1
lunamuna Skrevet 21. februar 2017 #10 Skrevet 21. februar 2017 Badekar er gull verdt for mine unger i hvert fall. De elsker å bade. Hvorfor ikke kjøre en kombinasjon av dusj og badekar?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #11 Skrevet 21. februar 2017 Gå får dusj, og kjøp et sånt sammenleggbart badekar i voksenstørrelse. De er veldig praktiske. Anonymkode: cb879...1d5 1
Arkana Skrevet 21. februar 2017 #12 Skrevet 21. februar 2017 Hvis du vil ha så setter dere inn badekar. Det er vel ikke samboeren din som skal bestemme at ditt og barnas ønske om badekar ikke er viktig? Vi har badekar på det ene badet vårt. Ingen av oss voksne bruker det, men barna elsker det så jeg er veldig glad vi har det. 1
FantasDick Skrevet 21. februar 2017 #13 Skrevet 21. februar 2017 Jeg ville hatt badekar på ett av badene. Vi har to bad med bare dusj og det irriterer oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå