Gjest Bertine Skrevet 10. desember 2004 #1 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei! Tenker på å kjøpe en barbermaskin til mannen til ju, men hvor får jeg tak i en billig og god barbermaskin?? Noen tips? klem B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. desember 2004 #2 Del Skrevet 10. desember 2004 Du kan jo ta en titt på elkjop, expert og elprice sine sider. Der er det mange maskiner i ulike prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 10. desember 2004 #3 Del Skrevet 10. desember 2004 Kjøp Phillips Coolskin! Bedre barbermaskin får du ikke Koster rundt tusenlappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2004 #4 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjøp Phillips Coolskin! Bedre barbermaskin får du ikke Koster rundt tusenlappen. Kjæresten min er ikke så fornøyd med den. Han ville heller hatt en fra Braun. Den de barberer bilen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. desember 2004 #5 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg tenkte også å kjøpe barbermaskin til kjæresten. Jeg spurte om hjelp hos noen av mennene på elkjøp, og fikk beskjed om å legge litt penger i den, ellers var det ikke vits. De billigere maskinene barberer ikke så tett, har ikke så gode "kniver", lugger og er rett og slett ikke så skånsomme som de dyrere maskinene. Fant ut at en slik maskin ble for dyr for meg (fattig student), for jeg synes ikke det er noen vits i å kjøpe en som ikke er snill med kjøøresten min! Han var forøvrig enig, og fortalte senere at han ønsket seg en til rundt 2000kr. Tv2 hjelper deg har nettopp testet barbermaskiner, og kom vel igrunnen fram til det samme. Testresultatene ligger på www.tv2.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. desember 2004 #6 Del Skrevet 13. desember 2004 Kjøp Phillips Coolskin! Bedre barbermaskin får du ikke Koster rundt tusenlappen. Det finnes vel mange forskjellige maskiner med dette navnet? Jeg så selv på en til 700 før jeg spurte om hjelp. Den kjæresten vil ha er også en cool skin, som koster ca. 2000 (den samme som vant hos tv2). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. desember 2004 #7 Del Skrevet 13. desember 2004 Fant ikke den testen på tv2, men tror kjæresten min har den dyreste varianten. Gjennomsiktig blå og gul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 13. desember 2004 #8 Del Skrevet 13. desember 2004 Tror nok ikke den dyreste (testvinneren) er blå. Testen finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 14. desember 2004 #9 Del Skrevet 14. desember 2004 Det finnes nok flere modeller under navnet coolskin, ja. Den han har er blå med bilde av dråper på... Jeg kjøpte den til han for et år siden, og han er fremdeles like smooth etter barbering. (Funker like bra forkvinner også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 fikk beskjed om å legge litt penger i den' date=' ellers var det ikke vits. De billigere maskinene barberer ikke så tett, har ikke så gode "kniver", lugger og er rett og slett ikke så skånsomme som de dyrere maskinene.[/quote'] kjøpte for et par år siden en braun barbermaskin til mannen min som skulle være veldig bra, den kostet 17-1800kr dengang. egentlig har den vel aldri falt helt i smak, for den lugger, barberer dårlig, er ikke skånsom akkurat - virker som han ikke tåler den... ønkser seg ny, men han er litt usikker også, kjedelig å kjøpe ny dyr og kanksje ikke like den heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 17. desember 2004 #11 Del Skrevet 17. desember 2004 Ifölge testen på tv2 lugger også de jeg fikk anbefalt - det skal visst ikke väre så lett. Da ville jeg nok hört mer på testen, som jo er utfört av mennene selv og også skal väre uavhengig, enn selgerne på elkjöp... Men også der er det jo de litt dyrere maskinene som vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 17. desember 2004 #12 Del Skrevet 17. desember 2004 Hei! Tenker på å kjøpe en barbermaskin til mannen til ju, men hvor får jeg tak i en billig og god barbermaskin?? Noen tips? klem B Hva med denne denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå