AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Jeg er for tiden lantidssykemeldt etter en skade. Holder på med rehabilitering og iflg legene er det ca 50% sjanse for at jeg vil komme tilbake etter rehabilitering. Hadde tidlig et møte ned lege, nav og arbeidsgiver etter ønske fra meg og legen. Der poengerte blandt annet legen hvor viktig det var at jeg holdt kontakt med jobben, og at de også inviterte meg på lønningspils, fredagslunch etc. Vel, det er ikke blitt gjort. Vi har en lukket gruppe på fb for vår avdeling, der det alltid har blitt lagt ut info om møter, fredagslunch og lønningspils osv. De siste månedene har alt dette vært fraværende. Likevel vet jeg at dette har foregått, for det legges ut bilder på gruppa. Så kan det komme en oppdatering ala : "hei, om noen har flere forslag til det vi snakket om på personalmøtet i går kan det sendes på mail til kari og gudrun innen i morgen". Jaha, har ikke hørt noe om noe møte. Jeg føler meg rett og slett glemt. Har flere ganger ringt sjefen for å høre hvordan det går, da får jeg beskjed om at hun skal ringe opp for hun er påtur i et møte. Hun ringer ikke opp. En gang har hun ringt, det var for å ønske god jul, en uke etter møtet med lege/nav. Føler at ingen bryr seg, ingeb kolleger tar kontakt. Jeg kan poste noe på fb, ingeb kolleger gidder å komme med så mye som en like. Det virker som om jeg er fullstendig glemt. Noen andre som har lignende erfaringer? Jeg gruer meg til å kanskje komme tilbake! Anonymkode: ffdf6...f6a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Jeg har dessverre ingen kommentar som innholdet erfaringer. Men vil bare si fy så stygge de er med deg. Klem til deg 😊 Anonymkode: e7d90...aca 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Det høres ut som om du ikke lenger er en del av "gjengen" og hvor arbeidsgiveren ikke praktiserer et inkluderende arbeidsmiljø. Frekk som faen, må jeg si. Dritt i deres barnslige oppførselen! Håper du ser etter en ny jobb etter du er ferdig med sykemeldingen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Det er så trivelig med folk som ikke kan jobbe, men alle morro som felleslunch, lønningspils og julebord, ja DET kan de være med på! Det å holde kontakten med jobben er like mye ditt ansvar som jobben sitt, hvorfor ringer du ikke og spør om de skal ha felleslunsj på fredag og om du kan komme innom for å si hei? Personlig syns jeg ikke du lan forvente å bli innvitert med på sosial morro som arrangeres utenom jobbregi som lønningspils, jeg syns heller ikke det tar seg ut at sykemeldte går på fylla med kolleger. Jeg syns du høres ut som en sutrus, som ber legen sin om å si at andre må innvitere deg med, fremfor at du tar initiativ selv. Litt som når en mor kommandrerer de andre barna i gaten til å leke med hennes gullgutt. Anonymkode: f77cc...264 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så trivelig med folk som ikke kan jobbe, men alle morro som felleslunch, lønningspils og julebord, ja DET kan de være med på! Det å holde kontakten med jobben er like mye ditt ansvar som jobben sitt, hvorfor ringer du ikke og spør om de skal ha felleslunsj på fredag og om du kan komme innom for å si hei? Personlig syns jeg ikke du lan forvente å bli innvitert med på sosial morro som arrangeres utenom jobbregi som lønningspils, jeg syns heller ikke det tar seg ut at sykemeldte går på fylla med kolleger. Jeg syns du høres ut som en sutrus, som ber legen sin om å si at andre må innvitere deg med, fremfor at du tar initiativ selv. Litt som når en mor kommandrerer de andre barna i gaten til å leke med hennes gullgutt. Anonymkode: f77cc...264 Er man sykemeldt etter en skade kan man selvsagt gå ut iblant selv om man ikke kan jobbe. Jeg er sykemeldt etter en korsbåndoperasjon, kan ikke reise til jobb hver dag, men kan iblant bestille en taxi og ta en tur på cafe et par timer. Å møte kollegaer trenger ikke bety at man hår på fylla som du sier. Anonymkode: 064df...83d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #6 Skrevet 21. februar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så trivelig med folk som ikke kan jobbe, men alle morro som felleslunch, lønningspils og julebord, ja DET kan de være med på! Det å holde kontakten med jobben er like mye ditt ansvar som jobben sitt, hvorfor ringer du ikke og spør om de skal ha felleslunsj på fredag og om du kan komme innom for å si hei? Personlig syns jeg ikke du lan forvente å bli innvitert med på sosial morro som arrangeres utenom jobbregi som lønningspils, jeg syns heller ikke det tar seg ut at sykemeldte går på fylla med kolleger. Jeg syns du høres ut som en sutrus, som ber legen sin om å si at andre må innvitere deg med, fremfor at du tar initiativ selv. Litt som når en mor kommandrerer de andre barna i gaten til å leke med hennes gullgutt. Anonymkode: f77cc...264 Å her har vi en person som mener at uansett hvorfor man er sykemeldt så skal man sitte hjemme å stirre i veggen. For man kan da umulig gå ut blandt folk om man har knekt en fot eller har armen i fatle. Anonymkode: 6e457...fab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå