AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hei dere! Jeg bor i bergen, alene med to barn, og full stilling i kommunen. (Huslån, st.lån ,billån og allt det der.) Ønsker å utdanne meg til sosionom, og det har de kun deltid i oslo og tromsø. Noen som har gjort det samme? Hvordan går det å kombinere jobb(regner med jeg må redusere stillingsprosent), barn, reise på samlinger i oslo osv osv. Er det gjennomførbart? 🤔 Anonymkode: d1d1a...517
jaro Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Det hørtes ikke overkommelig ut dessverre... Men heldigvis så har de det på høyskolen i Bergen 😉 Det heter bachelor i sosialt arbeid Å ta en bachelor handler om å ha det rette antall studiepoeng med de rette emnene. Så du kan fint velge selv hvor lang tid det vil ta, bare melde deg opp til ett og ett enkelt emne. Sånn fungerer det ihvertfall her på Østlandet, men du får mer svar hvis du kontakter HiB direkte ☺️
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 Tusen takk for svar! Kansje det er håp da, jeg skal kontakte hib👏🏼 Forsto det slik at man måtte ta det fulltid, men å melde seg opp til ett og ett emne hadde vert fatastisk👌 Anonymkode: d1d1a...517 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå