Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker du noen gang at du er med på å forme den personen slik du syns er bra? Om vedkommende legger ut innlegg om at den har vært på lang gåtur, så gir du like for å belønne. Mens når han legger ut bilde av godteriskåla, da gir du ingen like for slik adferd kan man ikke belønne.

Eller at man bygger opp noens selvtillit og følelse av at andre bryr seg når man gir dem like om meningsløse ting som hobbyene de driver med. Du er ikke interessert selv, men ser at det betyr mye for vedkommende så du er raus og gir dem en like. Sånn, nå føler de seg bra.

Jeg legger aldri ut noe på fb og bryr meg ikke om likes, og jeg merker at jeg tenker sånn når jeg trykker like på andre sine innlegg. Lurer på om dette er vanlig, og at hele like-greia er en illusjon av at folk liker deg og det du legger ut.

Anonymkode: 59a9c...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gir enten likes fordi jeg synes bildet er fint, omhandler noe jeg liker eller om jeg vil ligge med personen

Anonymkode: 6ce4a...3d8

• Liker 2
Skrevet

Jeg trykker like på fine bilder uavhengig av hva det er, morsomme bilder, bilder med en historie til, og dersom jeg ser at det er en som trenger litt "støtte", og for å vise at jeg har sett det. Tenker ikke på noe slags belønningssystem, og det gjør jeg heller ikke på de likes jeg får heller. 

Anonymkode: b6d91...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...