Louisabanana Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hei alle! Jeg skal gifte meg til sommeren og vil selvsagt se helt smashing ut på den store dagen - men er fullstendig talentløs både på hår og sminke. Så jeg ser for meg å hyre noen til å hjelpe meg + forlover med å fikse og stæsje oss, men altså HJELP! Det er en jungel av makeup-artists og frisører, hvem skal man velge?? Vi bor i Oslo og bryllupet skal holdes i Hvalstad utenfor Asker, så alle i og rundt Oslo /Asker er interessante. Noen som har noen erfaringer, kjenner til noen, eller kam anbefale noen? Jeg har prøvd å sjekke et par frisørsalonger, men føler jeg famler i totalt mørke!
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #2 Skrevet 23. februar 2017 Jeg fikk brudestyling hos Miss Rockabully i Oslo. Superfornøyd! 😊 Anonymkode: 63772...aae
sssssae Skrevet 25. februar 2017 #4 Skrevet 25. februar 2017 Drop sminke :D Hvis dem hvor pen du er uten fake plastic på ditt ansikt
Ginger83 Skrevet 15. november 2017 #5 Skrevet 15. november 2017 (endret) Takk for tipset :-) Torun på salong Auster på Skøyen er visst veldig dyktig. Endret 15. november 2017 av Ginger83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå