AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hei. Jeg opplever ofte både søvnparalyse og bevisst drømming. Jeg synes det er spennende og facinerende. er noen noen fler her som har hatt/pleier å få det ? Hvilke opplevelser har du? er der fler her som klarer å få orgasme i tilstanden? Selv kan jeg få orgasmer med korte mellomrom hvis jeg virkelig innstiller meg på det, syns det er så rart at det i det hele tatt går Ann, aldri om jeg hadde klart å tenke meg til orgasme i 100% våken tilstand også lurer jeg på finnes det noen spesialister på dette her ? Eller blir der da evt en søvnspesialist? Anonymkode: 53ddc...56a
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg kan tenke meg til orgasme i våken tilstand, men det tar så lang tid at jeg sjeldent gidder. Ja, jeg har også hatt disse drømmene, frekka. Endret 21. februar 2017 av Evilposelos
PassionatePatti Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 Jeg har av og til hatt bevisste drømmer, og har onanert i disse drømmene, men ikke fått orgasme på den måten. Til gjenglejd er jeg da som regel sprengkåt når jeg våkner pga drømme-onanien.
Vackra Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Bevisst drømming virker veldig spennende. Har drømt veldig "levende", også at jeg har hatt sex. Har våknet og villet ha det, men aldri drømt det "bevisst". Har småvåknet midt i noe og tvunget meg selv ned i drømmen igjen for å fortsette. Dette fikk meg til å tenke på alt jeg ville gjort dersom jeg kunne bevisst drømme med vilje! Alle mulighetene man ville fått
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå