AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #1 Skrevet 21. februar 2017 Hei Det er noe jeg syns er merkelig, og det er kjæresten min som er pålogget på facebook HELE tiden på chatten, utenom at det kommer opp innlogget for 3 min siden , 20 min osv. For dette kommer opp om man vil eller ikke... Jeg har selvfølgelig lurt på hvordan han får det til, men får ikke noe svar. Nå begynner jeg å bli ordentlig nysgjerrig hvordan BARE han av hundrevis av venner kan være pålogget hele natta (jobber nattevakt) uten at han blir avlogget som de andre.. jeg tror ikke han driver med noe tull. Jeg er bare ekstremt nysgjerrig....- jeg vil også ha den instillingen! Kjekt å vite at folk ikke kan sjekke opp om jeg er tilgjengelig eller ikke! Anonymkode: ecd9a...9bb
Fannie Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Det er noe jeg syns er merkelig, og det er kjæresten min som er pålogget på facebook HELE tiden på chatten, utenom at det kommer opp innlogget for 3 min siden , 20 min osv. For dette kommer opp om man vil eller ikke... Jeg har selvfølgelig lurt på hvordan han får det til, men får ikke noe svar. Nå begynner jeg å bli ordentlig nysgjerrig hvordan BARE han av hundrevis av venner kan være pålogget hele natta (jobber nattevakt) uten at han blir avlogget som de andre.. jeg tror ikke han driver med noe tull. Jeg er bare ekstremt nysgjerrig....- jeg vil også ha den instillingen! Kjekt å vite at folk ikke kan sjekke opp om jeg er tilgjengelig eller ikke! Går det ann å være pålogget på pcn ,og at chattn selv logger seg etter noen timer? Jeg vil få dette klart, en gang for alle!!! Anonymkode: ecd9a...9bb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Det er noe jeg syns er merkelig, og det er kjæresten min som er pålogget på facebook HELE tiden på chatten, utenom at det kommer opp innlogget for 3 min siden , 20 min osv. For dette kommer opp om man vil eller ikke... Jeg har selvfølgelig lurt på hvordan han får det til, men får ikke noe svar. Nå begynner jeg å bli ordentlig nysgjerrig hvordan BARE han av hundrevis av venner kan være pålogget hele natta (jobber nattevakt) uten at han blir avlogget som de andre.. jeg tror ikke han driver med noe tull. Jeg er bare ekstremt nysgjerrig....- jeg vil også ha den instillingen! Kjekt å vite at folk ikke kan sjekke opp om jeg er tilgjengelig eller ikke! Anonymkode: ecd9a...9bb Hvis en logger inn på en pc eller et annet verktøy og bare har fanen der hele tiden uten å aktivt logge ut, ser en vel alltid pålogget ut? Noen folk har jo typisk face, mailer, etc etc bare liggende i bakgrunnen hele tiden uten å logge ut ever..så det er vel ikke mer som skal til? Anonymkode: 82441...5df 1
Fannie Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 OK men det fungerer ikke på mobilen vel? Jeg mener min blir logget av når jeg skifter fane selvom jeg er pålogget..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Jeg har sett at noen kan være pålogget i flere døgn i ett sett, selv om de har vært på hyttetur uten nett. Så jeg antok at det bare er messenger som surrer. Anonymkode: b31ff...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå