Gå til innhold

Hvor mange dater før du har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Etter 6 uker. Møttes ca 3 ganger per uke hver uke. Den ene uka bare 1 gang pga jeg ble syk. 

Anonymkode: d3279...ceb

Kanskje du skal være glad du slapp han. Noen er mer fanatiske enn andre, eller så brukte han bare det som en unnskyldning. 

Anonymkode: 7a09d...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. så det er ikke mulig å gardere seg mot slike jeg møtte da:( Får nesten angst av å skulle ha sex med noen igjen, i frykt for at de mener jeg har sex på feil tidspunkt. Men får vel bare drite i det og gjøre det jeg selv tror er rett. 

Anonymkode: d3279...ceb

Ja, bare drit i han. Synes ikke menn med slikt kvinnesyn er noe å samle på uansett. Greit for han å ha sex, men ikke for deg? Herre min hatt. 

Glem han fyren, han er unntaket.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal være glad du slapp han. Noen er mer fanatiske enn andre, eller så brukte han bare det som en unnskyldning. 

En ting til, jeg har aldri datet vilt fremmede. Heller ikke folk som er useriøse ang. jobben sin. Som oftest har jeg blitt kjent med de gjennom venner, venners venner, og visst at de er seriøse typer generelt. Da er det kanskje ikke like lett for en mann å være useriøs. I tillegg vet man da litt om bakgrunnen/historikken hans. 

Skrevet

Jeg følger magefølesen. men så tror jeg at jeg er ganske god menneskekjenner også. Jeg har aldri blitt behandlet dårlig av en mann/gutt. Det har vært noen det bare har blitt 1 date med for å si det sånn, der man føler at det skurrer samme hvor interessert de er. 

Forrige gang ble det sex på 3 date.Litt tidlig, men det føltes likevel riktig. Denne gangen ble det på 4. date. "Forholdet" har alltid fortsatt etter at vi har hatt sex. med forrige datet vi i litt over 3 månder før jeg avsluttet det fordi jeg ble veldig usikker på følelsene mine.

Denne gangen kjente jeg vedkommende en del fra før, vi har flere felles venner/bekjente og jeg visste at han var en tvers igjennom redelig fyr. Etter 3 dater hvor vi snakket i mange timer, kjemien bare stemte bedre og bedre og tiltrekningen bare ble sterkere og sterkere, så ble det bare naturlig å ha sex. Følte at jeg kjente han veldig godt allerede. Har hatt flere dater etter dette, første daten etter kom han med roser til meg også. Virker ikke som han ser noe negativt på det at vi hadde sex litt tidlig. Vi var jo to om det, om han skulle tenker negativt om meg så er jo han minst like ille. Nå er vi voksne mennesker da. Ikke ungdommer som dater flere på en gang eller noe. Vi var eksklusive fra første date for å si det sånn, i god tid før vi hadde sex.;)

Anonymkode: df643...06e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forrige gang ble det sex på 3 date.Litt tidlig, men det føltes likevel riktig. Denne gangen ble det på 4. date. "Forholdet" har alltid fortsatt etter at vi har hatt sex. med forrige datet vi i litt over 3 månder før jeg avsluttet det fordi jeg ble veldig usikker på følelsene mine.

Bare kikket på det jeg skrev over og tenkte litt. OK, hvis en mann dumper deg rett etter å ha hatt sex første gang så er det jo negativt. Men det kan jo være litt sånn at om man har datet en god stund, og så har sex, og så funker ikke den i det heletatt, så kan man jo nesten bli mere skuffet enn om det er tidligere i forholdet også. For det er jo ingen tvil om at man bygger opp forventningene etter hvert som tiden går.

Ellers så er jo vi damer litt sånn at vi dumper menn fordi følelsene ikke helt er der. og det er jo liksom helt greit. Men det er jo det samme for mennene også. Men de er nok kanskje hakket mer opptatt av sex enn oss damer. Så hvis de kanskje ikke føler at den sexuelle kjemien fungerer så går de videre. Men det er jo også en følelse. En følelse som må være på plass for at forholdet skal fungere for dem.

Skrevet (endret)

Det er innafor å ha sex når man vil ha sex (og han/hun vil ha sex med deg). Jeg har datet personer i flere mnd og ventet opp til 10 daten med å ha sex for å så bli dumpet. På den andre siden hadde jeg sex med samboeren på første date (tinderdate så han var helt fremmed) og alle andre dater vi hadde etterpå (og fortsatt opptil fler ganger daglig). 

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...