Gå til innhold

Hvor mange dater før du har sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks. Hvis man møtes 3 ganger på 1,5 uke. Er det da "innafor" å ha sex?

Eller bør man vente 4-8 uker før man har sex selv om man møtes mange ganger per uke? 

Hva tenker menn om dette? 

Anonymkode: d3279...ceb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva legger du i "innafor"? 

Skrevet
2 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Hva legger du i "innafor"? 

Om mannen tenker at man er lett på tråden eller ikke.. (har opplevd dette selv, er derfor jeg lurer).

Skrevet

Jeg ligger ikke med menn som leker med meg og tester meg for å se om jeg er lett på tråden. De ligger med meg like mye som jeg ligger med dem, og har de DEN holdningen til det her, så lover jeg deg at jeg klarer å gjennomskue dem. Det skinner igjennom i andre ting og.

Anonymkode: d0614...422

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om mannen tenker at man er lett på tråden eller ikke.. (har opplevd dette selv, er derfor jeg lurer).

Aldri opplevd det selv. Jeg synes du i stedet bør tenke over hva som er riktig for deg enn hva som er riktig for han.  Kan umulig tro at han går fra en dame han virkelig liker fordi hun hadde sex med han på 4 date(som ikke er spesielt tidlig). Da burde han ikke hatt sex med deg i utgangspunktet om han tror han mister følelsene for en han har sex med tidlig.

Jeg tenker sånn at om man ikke ønsker å bli dumpet etter sex så bør man kanskje vente med sex til man føler man kjenner fyren. Føler du at du kjenner han nå og han er en du vil satse på så kjør på. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger ikke med menn som leker med meg og tester meg for å se om jeg er lett på tråden. De ligger med meg like mye som jeg ligger med dem, og har de DEN holdningen til det her, så lover jeg deg at jeg klarer å gjennomskue dem. Det skinner igjennom i andre ting og.

Gi meg gjerne mer konkrete tips, for jeg gikk på en kjempesmell nå i høst da jeg ikke klarte å gjennomskue han:( 

Skrevet
4 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Aldri opplevd det selv. Jeg synes du i stedet bør tenke over hva som er riktig for deg enn hva som er riktig for han.  Kan umulig tro at han går fra en dame han virkelig liker fordi hun hadde sex med han på 4 date(som ikke er spesielt tidlig). Da burde han ikke hatt sex med deg i utgangspunktet om han tror han mister følelsene for en han har sex med tidlig.

Jeg tenker sånn at om man ikke ønsker å bli dumpet etter sex så bør man kanskje vente med sex til man føler man kjenner fyren. Føler du at du kjenner han nå og han er en du vil satse på så kjør på. 

Det føltes riktig for meg, men han stilte spørsmål ved om "jeg alltid lå med menn så fort".. 

Jeg dater ingen nå, så er ikke aktuelt nå, men sånn til neste gang tenkte jeg.. er jo ikke alltid lett å vite når man tror man kjenner noen heller:( Når har du hatt sex da?

Skrevet

Det er ikke så sterke bånd etter 1,5 uke. 

Anonymkode: 7a09d...dda

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde menn pult mindre rundt, hadde de vært mer fornøyde med damene de møter. Så egentlig kan de ikke skylde på at kvinner ligger mye rundt. Det er umulig for kvinner å ligge mye rundt, om ikke menn gjør det og! 

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så sterke bånd etter 1,5 uke. 

Nei, var ment som eksempel på at mange har regel på "3 dater" før sex.... 

Hvor mange uker og hvor mange treff regnes som sterke bånd liksom? 

Skrevet

Kanskje en måned etter seriøs dating. Er ikke interessert i løse forbindelser og kan ikke ligge med alle som vil ligge med meg heller. Da har det også blitt til langvarige forhold. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje en måned etter seriøs dating. Er ikke interessert i løse forbindelser og kan ikke ligge med alle som vil ligge med meg heller. Da har det også blitt til langvarige forhold. 

Men det sier jo lite.. er jo forskjell på en måned og tre treff og en måned og 14 treff. Hvor ofte pleier du å møte daten din når du driver med seriøs dating da? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det føltes riktig for meg, men han stilte spørsmål ved om "jeg alltid lå med menn så fort".. 

Jeg dater ingen nå, så er ikke aktuelt nå, men sånn til neste gang tenkte jeg.. er jo ikke alltid lett å vite når man tror man kjenner noen heller:( Når har du hatt sex da?

Nei, man kan vel ikke alltid vite om man kjenner noen eller ikke. Samtidig så blir det jo kunstig å si et bestemt antall dater. Det er jo ikke bare antallet dater som bestemmer om man føler man kjenner personen og ønsker å satse på han. Noen ganger skjer det raskere enn andre og enkelte dater kan jo også være lengre enn andre. 

Synes sånt er noe man må føle på selv også lærer man litt underveis. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det sier jo lite.. er jo forskjell på en måned og tre treff og en måned og 14 treff. Hvor ofte pleier du å møte daten din når du driver med seriøs dating da? 

Flere ganger i uken, middagsinvitasjoner og slikt. Du må se at han legger litt effort i ting. Ingen effort, ikke særlig seriøs.  

Skrevet

Flere ganger i uken, middagsinvitasjoner og slikt. Du må se at han legger litt effort i ting. Ingen effort, ikke særlig seriøs.  

Mhm, var akkurat slik han jeg beskriver lenger opp gjorde. Han la masse effort i det. Så da vet vi jo at det ikke nødvendigvis stemmer. Er derfor jeg syntes det er vanskelig å vite. 

Skrevet

+ gode, lange samtaler. Han gir deg tiden og oppmerksomheten sin. At han forsøker å imponere litt med hvem han er på et positivt vis. Han vil at du skal like han som person.  

Skrevet
7 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Nei, man kan vel ikke alltid vite om man kjenner noen eller ikke. Samtidig så blir det jo kunstig å si et bestemt antall dater. Det er jo ikke bare antallet dater som bestemmer om man føler man kjenner personen og ønsker å satse på han. Noen ganger skjer det raskere enn andre og enkelte dater kan jo også være lengre enn andre. 

Synes sånt er noe man må føle på selv også lærer man litt underveis. 

Ja.. så det er ikke mulig å gardere seg mot slike jeg møtte da:( Får nesten angst av å skulle ha sex med noen igjen, i frykt for at de mener jeg har sex på feil tidspunkt. Men får vel bare drite i det og gjøre det jeg selv tror er rett. 

Skrevet

Mhm, var akkurat slik han jeg beskriver lenger opp gjorde. Han la masse effort i det. Så da vet vi jo at det ikke nødvendigvis stemmer. Er derfor jeg syntes det er vanskelig å vite. 

Og hvor raskt hoppet du til køys med han? 

Skrevet

+ gode, lange samtaler. Han gir deg tiden og oppmerksomheten sin. At han forsøker å imponere litt med hvem han er på et positivt vis. Han vil at du skal like han som person.  

Ja. Du beskriver han jeg datet på en prikk. Ironisk nok:/ 

Skrevet

Og hvor raskt hoppet du til køys med han? 

Etter 6 uker. Møttes ca 3 ganger per uke hver uke. Den ene uka bare 1 gang pga jeg ble syk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...