AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er utdannet barnehagelærer (førskolelærer), og studerer nå master i spesialpedagogikk. Er det noen her som vet noe om/har erfaring med hvordan det er med lønn og stilling, med master i spesialpedagogikk, dersom en jobber i barnehage som spesialpedagog/støttepedagog? Evt hva jobber dere som er spesialpedagoger med - innenfor barnehage, kommune, evt skole eller noe annet? Og hvilken lønn og stilling har dere? Og dere som jobber som spesialpedagog/støttepedagog i barnehage - trives dere? PS: Jeg utdanner meg til dette fordi jeg liker å jobbe med barn og ikke pga lønna. Men det er fint å vite om arbeidsforhold og lønn man vil få i fremtiden Anonymkode: cbae0...6c1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 har jobbet som støttepedagog/spesialpedagog i barnehage, er utdannet barnevernspedagog. akkurat samme lønn som når jeg jobbet som ped.leder var det jeg fikk, kan jo være du får litt ekstra med master. tror det er 30 000 mer for master i årslønn. men du får jobb uten master og da. Anonymkode: 50a92...2ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå