AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Og nå har jeg det skikkelig dårlig med meg selv. Jeg har vært superbetatt av en fyr i 1 års tid og da vi begge var på et arrangement i helgen, ble det litt mye drikke på oss begge. Han er forlovet og skal gifte seg til sommeren. Pga dette har jeg aldri (og da mener jeg aldri) sendt ut noen signaler på at jeg er betatt, men mulig det skinner litt gjennom. Han er litt flørtende av natur, men han mener ikke noe med det. Alikevel endte det med at jeg la skikkelig an på han i helgen, jeg hang på han som en nyforelska 14 år gammel jente (vi er begge over 30)... og det verste er at jeg ikke egentlig husker alt jeg sa eller gjorde fordi jeg fikk i meg altfor mye alkohol (ja, jeg vet, jeg skal passe bedre på neste gang). Syntes dere jeg burde sende han en melding å beklage? Jeg føler meg virkelig som verdens verste kjerring! Eller burde jeg bare late som ingenting? Har ikke pratet med han siden festen. Anonymkode: fe458...4cc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Forlovet han seg i fylla?! Anonymkode: d4f5a...10e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forlovet han seg i fylla?! Anonymkode: d4f5a...10e Da hadde det stått "en fyr som BLE forlovet i fylla", Einstein. Anonymkode: 167b4...d59 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Du har ikke gjort noe veldig ille her altså, slapp av Men du kan godt sende en melding og beklage deg ja, bare sånn for å forklare at du var full og ikke helt vet hva som gikk av deg, ikke fordi du har så mye å unnskylde deg for, men mer for å slippe klein stemning:) Anonymkode: 97218...352 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forlovet han seg i fylla?! Anonymkode: d4f5a...10e Hallo?? Han er jo bare forlovet når han er på fylla! Doh ✋ Anonymkode: 7e969...8d2 1
Gjest Froning Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler meg virkelig som verdens verste kjerring! Eller burde jeg bare late som ingenting? Har ikke pratet med han siden festen. Ikke vær så hard mot deg selv. Du var full og det er få av oss som er går plettfritt gjennom fylla så lenge vi lever + det er lov å snuble litt av og til. Send han melding hvis det virkelig er noe å beklage for og som ødelegger mellom dere. Virker uansett som om du lærte av erfaringen og det er positivt for deg Hvis du er superbetatt av han burde du kanskje ta litt avstand fra han til det roer seg.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har ikke gjort noe veldig ille her altså, slapp av Men du kan godt sende en melding og beklage deg ja, bare sånn for å forklare at du var full og ikke helt vet hva som gikk av deg, ikke fordi du har så mye å unnskylde deg for, men mer for å slippe klein stemning:) Anonymkode: 97218...352 Jeg synes man bør beklage seg når man åpenlyst legger an på en opptatt person, men det har vel bare noe med hva slags holdninger og verdier jeg har. Anonymkode: d6492...258
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, Froning skrev: Ikke vær så hard mot deg selv. Du var full og det er få av oss som er går plettfritt gjennom fylla så lenge vi lever + det er lov å snuble litt av og til. Send han melding hvis det virkelig er noe å beklage for og som ødelegger mellom dere. Virker uansett som om du lærte av erfaringen og det er positivt for deg Hvis du er superbetatt av han burde du kanskje ta litt avstand fra han til det roer seg. Ja, jeg skal absolutt ta avstand fra han, til jeg ikke lenger tenker over han på den måten.. Jeg har aldri "made a move" på han tidligere, og vi fikk alle i oss mer drikke enn vi hadde godt av, så var heldigvis ikke bare meg som var i overkant flørtende, men vil jo ikke at han skal sitte med inntrykket av at jeg prøvde å ødelegge noe eller oppriktig trodde at han kom til å bli med meg hjem eller noe sånt.. uff:( Anonymkode: fe458...4cc
Meadow Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Ikke send melding! Det kan jo bli enda kleinere... kan jo hende at han bare oppfattet deg som full, morsom og hyggelig?! Og da er det litt dumt å påpeke det i etterkant at du la an på han. Neste gang du møter han får du bare si at det var så hyggelig på den festen, men du ble litt for full og beklager hvis du sa eller gjorde noe teit, du husker ikke helt?! 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 2 minutter siden, Meadow skrev: Ikke send melding! Det kan jo bli enda kleinere... kan jo hende at han bare oppfattet deg som full, morsom og hyggelig?! Og da er det litt dumt å påpeke det i etterkant at du la an på han. Neste gang du møter han får du bare si at det var så hyggelig på den festen, men du ble litt for full og beklager hvis du sa eller gjorde noe teit, du husker ikke helt?! Dette vil jo gi et enda dårligere inntrykk enn å sende en ryddig melding. Man trenger jo ikke akkurat skrive i meldingen at man la an på vedkommende. Anonymkode: d6492...258 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Ta avstnad fra fyren er mitt beste råd, ikke send melding og ikke ha kontakt med han whatsoever. Spar forloveden hans for dine flauser.. Anonymkode: fb125...d45
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #12 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ta avstnad fra fyren er mitt beste råd, ikke send melding og ikke ha kontakt med han whatsoever. Spar forloveden hans for dine flauser.. Anonymkode: fb125...d45 Syntes det er litt strengt å legge ALT på meg, når han flørtet vel så mye tilbake, men.. Jeg kommer jo til å møte han i hverdagen, da vi jobber på samme sted. Tenkte det var greiest å si unnskyld før vi sees, men kanskje ikke.. Anonymkode: fe458...4cc 1
makkapakka Skrevet 21. februar 2017 #13 Skrevet 21. februar 2017 (endret) Hvis det er bare at du går rundt han som en verpesyk høns men ingenting skjedde i fylla, så hadde jeg bare gitt faen og særlig siden han er forlovet i fylla! Endret 21. februar 2017 av makkapakka
Måbarefåsiat... Skrevet 21. februar 2017 #14 Skrevet 21. februar 2017 Uff... jeg la an på en homsekamerat en gang i sølpefylla. På en fest både jeg og samboeren var. *å så pinlig* Jeg skulle omvende ham og gangde på med "du og jeg"... hører med til historien at jeg var kjempebetatt av ham før jeg fikk vite han var homse.
brownbrown Skrevet 21. februar 2017 #15 Skrevet 21. februar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og nå har jeg det skikkelig dårlig med meg selv. Jeg har vært superbetatt av en fyr i 1 års tid og da vi begge var på et arrangement i helgen, ble det litt mye drikke på oss begge. Han er forlovet og skal gifte seg til sommeren. Pga dette har jeg aldri (og da mener jeg aldri) sendt ut noen signaler på at jeg er betatt, men mulig det skinner litt gjennom. Han er litt flørtende av natur, men han mener ikke noe med det. Alikevel endte det med at jeg la skikkelig an på han i helgen, jeg hang på han som en nyforelska 14 år gammel jente (vi er begge over 30)... og det verste er at jeg ikke egentlig husker alt jeg sa eller gjorde fordi jeg fikk i meg altfor mye alkohol (ja, jeg vet, jeg skal passe bedre på neste gang). Syntes dere jeg burde sende han en melding å beklage? Jeg føler meg virkelig som verdens verste kjerring! Eller burde jeg bare late som ingenting? Har ikke pratet med han siden festen. Anonymkode: fe458...4cc nei du trenger ikke si beklager. du kan bare sende en mld og si du ikke er interessert pga han er forlovet....vist han oppriktig flørter med deg når han er med en annen så viser jo det hans sanne fjær ...han er da ikke en til å sammle på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå