Gå til innhold

Hvor møte kjekke menn i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om Bergen ønsker jeg nå å vite hvor kjekke menn i Stavanger går ut på byen :) Orker ikke umodne guttevalper, vil ha en eiendomsmegler elr økonom. Pen i tøyet, hvor finner jeg det? 

Anonymkode: 05375...c0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder er kanskje greit å nevne?

Anonymkode: bc41e...887

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alder er kanskje greit å nevne?

25-40 :sjenert:

Skrevet

Du får kontakte KG's store kjendis 

Anonymkode: c6510...b27

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem?

Skrevet

Å finne menn på byen bør jo ikke være noe problem uavhengig av hvilken by man bor i. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inspirert av tråden om Bergen ønsker jeg nå å vite hvor kjekke menn i Stavanger går ut på byen :) Orker ikke umodne guttevalper, vil ha en eiendomsmegler elr økonom. Pen i tøyet, hvor finner jeg det? 

Dette lurer jeg også på!!! :P Hvor er dere hen?:goodbye:

Anonymkode: 7acd9...329

Skrevet
3 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Å finne menn på byen bør jo ikke være noe problem uavhengig av hvilken by man bor i. 

Tror TS mente hvor eiendomsmeglere og økonomer henger i Stavanger :P 

Anonymkode: ff532...4e3

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lønna eller tittelen det handler om? 

Anonymkode: 9f4cb...25a

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det? 

Anonymkode: a7878...2fb

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lønna eller tittelen det handler om? 

Som for alle kvinner så er begge deler viktig, status og penger. Menn er bare objekter til for å vise hvor suksessfull en kvinne er.

Anonymkode: 22751...367

Skrevet

Du møter nok heller på en rakafant sivilingeniør :fnise: (kommer fra Stavanger selv)

Anonymkode: cd7af...6bb

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som for alle kvinner så er begge deler viktig, status og penger. Menn er bare objekter til for å vise hvor suksessfull en kvinne er.

Menn med "status" og "penger" som kan da velge selv om de vil ha en 25 år gammel statustørst studine. Dersom de er så fryktelig lei så kan de vel bare avvise jenter helt til det kommer ei mer pålitelig. 

(jeg er også lei statusjaget, men menn kan da ta ansvar selv for svarte! :frkk:)

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flight SK942 fra Sola flyplass kommende fredag tar deg "direkte" til Bergen, så der har du svaret😉 Velkommen er du ihvertfall .... Bare å lese seg opp i tråden du refererer til over💪

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det, men heldigvis er ikke alle slik. Jeg har ikke særlig høy status jobb, lønna mi er grei nok. Og hun jeg er i kontakt med aksepterer min jobb og status. Og liker meg den som jeg er :)

Slike damer er mer å samle på enn disse statusdiltere.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn med "status" og "penger" som kan da velge selv om de vil ha en 25 år gammel statustørst studine. Dersom de er så fryktelig lei så kan de vel bare avvise jenter helt til det kommer ei mer pålitelig. 

(jeg er også lei statusjaget, men menn kan da ta ansvar selv for svarte! :frkk:)

Ansvar i hva da? 

Skrevet

Kanskje du får henge på Cirkus/bøker og børst når det er ølsmaking😏

Anonymkode: c1382...a9d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det? 

Anonymkode: a7878...2fb

Eple drue sikkert 

Anonymkode: 458f0...0b2

Skrevet
6 timer siden, Moonwalker skrev:

Du får reise på Alf og Werner. Der sitter eigendomsmeglerne på toppen og briefer i loungen :ler: 

Er det ikke bare 20-åringer der nå da?  Har inntrykk av at det ikke er så mange single menn på 30 som er på byen lenger, møter sjeldent på de.

Kg-kjendisen det refereres til er vel Nettinett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...