Gå til innhold

Mistet gjenstand med sentimental verdi, noen synske som kan prøve å hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har mistet et gullarmbånd som betyr veldig mye for meg. Det var gull omsmeltet fra gifteringen til morfaren min som er syk og andre ringer som han tideligere har gitt til mormoren min. Jeg vet at det tideligere har vært tilfeller hvor personer som er synske har klart å hjelpe andre med å finne bortkommede gjenstander. Så det jeg lurer på er om det er noen som vil prøve å hjelpe meg, jeg har lett overalt og vet ikke hva mer jeg kan gjøre nå. Pleide å ha det på meg hele tiden, eneste tiden jeg tok det av meg var når jeg spilte håndballkamper. Sist jeg så det var på en håndballkamp på en lørdags ettermiddag, hvor jeg la det i jakkelomma mi. Etter kampen glemte jeg å ta det på meg, og kom ikke på at jeg ikke hadde tatt det på før søndagskveld, når jeg var ute med familien på morsdagsmiddag. Men når jeg skulle ta det opp av jakkelomma, lå det ikke der lenger. Jeg håper at noen kan hjelpe meg med å finne det, ville betydd så mye! Har ringt til hallen jeg spilte kamp i også, og den har ikke blitt funnet der.

mvh

Ei jente som virkelig trenger hjelp

Anonymkode: e8aa9...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...