Gå til innhold

Jeg blir alltid utrolig deppa etter å ha vært ute...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til noe rart ved meg selv... Jeg unngår sosiale omstendigheter så mye som mulig fordi jeikke trived med å være med mennesker, men går likevel selvsagt ofte ut for å ikke bli utestengt i miljøet. Når jeg først er ute koser jeg meg og har det gøy.

Vel, det jeg har lagt merke til er at jeg alltid blir deppa dagen etter at jeg har vært ute. Kan være selskap, fest, konsert, vennekveld etc.

Blir alltid så sliten dagen etter (jeg drikker ikke, så er liksom ikke fyllesyk). Var på konsert igår, og idag våkna jeg 12, men sovnet igjen 15-18... Hadde planer og skulle møte noen venner, men følte meg så svimmel og slapp at jeg avlyste og sa jeg følte meg dårlig. Slik er det hver gang jeg har vært ute - Trenger ikke å ha slitt med ut fysisk i det hele tatt for å føle meg slik...

Noen venner skal treffes ute i morgen, og jeg er nødt til å dra, men kjenner jeg virkelig gruer meg og ikke vil.

Noen som har det lignende? Eller har erfart noe lignende? Dette plager meg veldig...

Anonymkode: bce40...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje du er introvert?

ellers hørest det litt ut som "dagen derpå blues" jeg får det om jeg drikker.

Anonymkode: fe6da...0e3

• Liker 1
Skrevet

Mange som blir "fyllasjuk" dagen derpå, selv om man ikke drakk. Jeg har det også sånn. Det handler vel om at de daglige rutinene mine blir endret, og det gjør at jeg kommer utenfor komfortsonen min når det gjelder mine vaner. Det i seg selv, skaper en slags uvirkelighetsfølelse, som igjen kan føles litt som depresjon e.l.

Gleder meg alltid til å komme inn i ny, vanlig dag igjen (les hverdag) Dette er min erfaring, men kanskje jeg er helt på viddene :) 

Anonymkode: 6cb4e...6e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg er "ekstermintrovert". Jeg blir helt utslitt av å være sosial, selv om jeg har det kjempekjekt. Om jeg har vært sosial en hel dag, trenger jeg en dag på å komme meg. Jeg orker ikke mer enn én sosial greie om dagen, og ikke vil jeg være sosial flere dager på rad heller, da blir jeg utslitt og deppa og sur og lei. 

Anonymkode: ce4a5...7af

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er "ekstermintrovert". Jeg blir helt utslitt av å være sosial, selv om jeg har det kjempekjekt. Om jeg har vært sosial en hel dag, trenger jeg en dag på å komme meg. Jeg orker ikke mer enn én sosial greie om dagen, og ikke vil jeg være sosial flere dager på rad heller, da blir jeg utslitt og deppa og sur og lei. 

Anonymkode: ce4a5...7af

Denne.  Jeg er sånn  jeg men kaller meg en sosial involvert.  Liker folk liker å snakke. Men blir det flere enn tre å forholde seg til og flere timer jeg blir helt utladet.  Helt tom for ork og humør. Men viss jeg da bruker en dag å lade meg opp går det helt bra. Jeg vet hva jeg klarer og jeg setter grenser for meg selv. Og jeg trenger ikke å være hyper sosial .

Anonymkode: 80e76...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...