Gå til innhold

Finnes det en egen datingnettside for introverte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet det? 

Jeg er nok selve definisjonen på introvert så det å treffe noen er ikke så lett:pasha:

Anonymkode: b2fb4...550

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du møte andre introverte? Er du sjenert introvert eller utadvent introvert? For hvis du er utadvent så burde det ikke være så vanskelig å bruke samme datingkanaler som alle andre. Jeg er sjenert ekstrovert, og jeg bruker Tinder osv og selv om det er utfordrende, har det gått fint. 

Anonymkode: e3225...903

• Liker 1
Skrevet

Er ikke datingnettsider generelt lagt opp til introverte? Trodde nesten det var deler av poenget med dem. 

• Liker 1
Gjest noe tilfeldig
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil du møte andre introverte? Er du sjenert introvert eller utadvent introvert? For hvis du er utadvent så burde det ikke være så vanskelig å bruke samme datingkanaler som alle andre. Jeg er sjenert ekstrovert, og jeg bruker Tinder osv og selv om det er utfordrende, har det gått fint. 

Anonymkode: e3225...903

Hva er forskjellen på en "utadvendt introvert " og en "sjenert ekstrovert"...? 

Skrevet
1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hva er forskjellen på en "utadvendt introvert " og en "sjenert ekstrovert"...? 

Ikke alle introverte er sjenerte. 

Anonymkode: 5e2da...7f1

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle introverte er sjenerte. 

...Ok men det forklarer foretatt ikke forskjellen på disse to begrepene. Synes det fremstår litt latterlig bare.. 

Skrevet
4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

...Ok men det forklarer foretatt ikke forskjellen på disse to begrepene. Synes det fremstår litt latterlig bare.. 

Hvorfor er det latterlig? For meg var det ganske forståelig. Jeg foreslår at du tenker over det på nytt og når du tror du har svaret tenker du litt til.

Skrevet
25 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Er ikke datingnettsider generelt lagt opp til introverte? Trodde nesten det var deler av poenget med dem. 

De gjør det i allefall enklere og tilrettelegger for "øvelse gjør mester".

Gjest Froning
Skrevet
11 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Forskjellen er om den introverte er sjenert eller utadvent. Det finnes egentlig ikke noen direkte kobling mellom dettte og det å være introvert. Det finnes jo personer som tror det så jeg syntes det passet fint inn her.

Gjest Froning
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet det? 

Jeg er nok selve definisjonen på introvert så det å treffe noen er ikke så lett:pasha:

Anonymkode: b2fb4...550

Hva er egentlig definisjonen på det å være introvert?

Skrevet
41 minutter siden, Froning skrev:

Hva er egentlig definisjonen på det å være introvert?

Introverte liker å rette fokuset i større grad inn i sine egne tanker/følelser og får gjenoppbygd sin energi av å være alene. Motsetningsvis får ekstroverter typer energi av å rette fokuset utover, sosialisere med andre og tenke(skravle) i flokk. 

Skrevet

Jeg fant en slik side en gang, husker ikke hva den heter da.

Problemet var bare at alle hadde tomme profiler og ingen svarte når du sendte dem meldinger.

Var ganske bra nettside da, men litt ubrukelig.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Introverte liker å rette fokuset i større grad inn i sine egne tanker/følelser og får gjenoppbygd sin energi av å være alene. Motsetningsvis får ekstroverter typer energi av å rette fokuset utover, sosialisere med andre og tenke(skravle) i flokk. 

Så..

Introvert sjenert: innoverrettet fokus trenger mye alenetid, prater lite

Introvert utadvent: innoverfokus, mye alenetid, liker å prate med folk kanskje reflekterende?

Ekstrovert sjenert: utoverfokus, trenger mye sosialiseretid med andre, prater lite? Liker best mindre grupper? Liker best etablerte bekjentskaper?

Ekstrovert utadvent: utoverfokus, trenger sosialiseretid, skravler om alt med alle, elsker store grupper og å bli kjent med nye, sosial sommerfugl?

Har jeg skjønt det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...