AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #61 Skrevet 23. februar 2017 Hær kjøre vi brannbil. Anonymkode: 9795a...a27 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #62 Skrevet 23. februar 2017 Vi har nok mer sex den uka enn ellers. Alt blir så mye mer ømt og sensitivt når jeg har mensen at jeg blir mye lettere kåt og får lettere orgasmer. Vi har også oralsex da. Eneste forskjellen er at oralsexen bare er en del av forspillet og at jeg da ikke får en finger inni samtidig. Jeg trodde faktisk det var helt vanlig å bruke OB-trikset siden det ikke er noen synlig forskjell når jeg ikke har mensen og når jeg har det så lenge jeg dytter tamponger litt lenger inn og lar tråden ligge innnenfor åpningen. Er glad det opprinnelig var mannen sin idé slik at jeg slipper å ta hele skylda for å være ekkel Anonymkode: d5c80...d45
Snadder Skrevet 23. februar 2017 #63 Skrevet 23. februar 2017 Selv liker jeg ikke å ha sex når det blør som værst da det føles grisete. Men det gjelder som regel bare en dag under mensen. Ellers har vi sex som vanlig da jeg blør temmelig lite. I starten av forholdet stoppet det helt opp når jeg hadde mensen da jeg var mer ukomfortabel med tanke på litt blod i det heletatt.
tweet Skrevet 23. februar 2017 #64 Skrevet 23. februar 2017 Spørs bare hvordan jeg føler meg, for han er alltid med om jeg vil Føler jeg ikke for sex, så gir jeg gjerne en ekstra bra runk eller BJ. Sex og orgasme kan hjelpe menssmertene mine, men noen ganger føler jeg meg for skitten eller slapp til å orke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå