Gå til innhold

Mensen i et forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er heller ikke alle kvinner og du behøver ikke å være spydig. Du har kanskje en uvanlig snill mens, men alle er ikke som deg. 

Anonymkode: 908dd...988

Nei, jeg har ikke en uvanlig snill mens, men syv dagen med fossefall og sterke mensensmerter - greia er bare at jeg ikke lar det styre livet mitt og gjør det til noen større sak enn det det faktisk er - en helt naturlig ting ved på være kvinne. Så i stedenfor å se utfordringer hele tiden, bruker jeg heller energien på å finne løsninger. Slik som svømming i stedenfor løping, håndkle ved sex - å gi mannen oralsex eller benytte OB og vask dersom han vil berøre meg.

Er ikke spydig, bare drit lei av at folks skal se problemer og ikke løsninger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fem dager fri :) Og det har vi ofte uansett så han merker egentlig ikke at jeg har mensen engang hehe. 

I nyforelska perioden kunne vi drite i mensen og ha sex første og siste mens dag (minst blod) i dusjen eller på håndkle i senga. 

Anonymkode: 11baf...f95

Skrevet
3 minutter siden, Sinsiew skrev:

Nei, jeg har ikke en uvanlig snill mens, men syv dagen med fossefall og sterke mensensmerter - greia er bare at jeg ikke lar det styre livet mitt og gjør det til noen større sak enn det det faktisk er - en helt naturlig ting ved på være kvinne. Så i stedenfor å se utfordringer hele tiden, bruker jeg heller energien på å finne løsninger. Slik som svømming i stedenfor løping, håndkle ved sex - å gi mannen oralsex eller benytte OB og vask dersom han vil berøre meg.

Hvis det holder med en OB og du i det hele tatt får den inn uten at det blir gris, og du snakker om å ligge på et stakkarslig håndkle uten å blø gjennom, har du ikke kraftige blødninger/"fossefall". Beklager, det kan hende du tror det, men da tar du faktisk feil. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sex under menesen uka, det kommer ikke på tale.  Jeg suger heller ikke.

Heldigvis går det helt fint for min da han ikke er en overkåt unggutt uten kontroll over sine drifter

Anonymkode: 383a9...5ec

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, Sinsiew skrev:

De aller fleste kan bruke OB, de aller fleste kan unngå å få tråden i munnen ved oralsex, du bare passer på hvordan den ligger ;) 

De aller fleste kan ligge på en håndkle :) Så var det løst.

Kan du ikke bruke OB, så får du kanskje gi mannen oralsex, eller kanskje dere kan ha sex? Det har du vel ikke tenkt på? 

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skulle lagt tråden for å kunne unngå den helt ved oralsex, kanskje du har et forslag? 

Forøvrig lukter de færreste av oss blomster der nede under mens, så oralsex i de dagene er ærlig talt stort sett for spesielt interesserte. 

Skrevet
26 minutter siden, Tamsi skrev:

Det kan da ikke være spesielt godt? :klo:

Spillet det noen rolle da?? Er ikke poenget til alle kg damer å konstant tilfredsstille sine menn? 

Suge og svelge og slikker rumpesprekker... Hva kvinnen foretrekker har jeg fått inntrykket at er mindre viktig. 

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, Sinsiew skrev:

De aller fleste kan bruke OB, de aller fleste kan unngå å få tråden i munnen ved oralsex, du bare passer på hvordan den ligger ;) 

Kan du ikke bruke OB, så får du kanskje gi mannen oralsex, eller kanskje dere kan ha sex? Det har du vel ikke tenkt på? 

Det er faktisk relativt mange som ikke kan bruke OB blant annet pga endometriose. Jeg tror ikke du helt klarer å skjønne hvordan det er å ha sterke smerter under menstruasjon og kraftig mens siden du foreslår at jeg skal ha sex? Hvorfor skal man absolutt på død og liv ha sex under mens når man har ekstreme smerter og det til og med et svært vondt å sitte? Hvorfor skal man ha sex under mens når mannen ikke ønsker det heller? Det er rart du ikke forstår at det er ikke alle som elsker sex når de har så store smerter at de ligger i fosterstilling i senga med en varmepose på magen og må ta paralgin forte og cataflam. 

Anonymkode: 09f4b...e18

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Sinsiew skrev:

Nei, du har ikke sterke smerter når du fint har sex under menstruasjon. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk relativt mange som ikke kan bruke OB blant annet pga endometriose. Jeg tror ikke du helt klarer å skjønne hvordan det er å ha sterke smerter under menstruasjon og kraftig mens siden du foreslår at jeg skal ha sex? Hvorfor skal man absolutt på død og liv ha sex under mens når man har ekstreme smerter og det til og med et svært vondt å sitte? Hvorfor skal man ha sex under mens når mannen ikke ønsker det heller? Det er rart du ikke forstår at det er ikke alle som elsker sex når de har så store smerter at de ligger i fosterstilling i senga med en varmepose på magen og må ta paralgin forte og cataflam. 

Hun mener sannsynligvis at du skal ta paragin forte og jukke i vei! Evt så kan du jo la han ta deg i rumpa.

Ikke glem at i 2017 så må alle jenter godta alt i senga. Smerte er en bagatell!  Mannens behov kommer først!! 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skulle lagt tråden for å kunne unngå den helt ved oralsex, kanskje du har et forslag? 

Forøvrig lukter de færreste av oss blomster der nede under mens, så oralsex i de dagene er ærlig talt stort sett for spesielt interesserte. 

Hun mener selvfølgelig at du skal stille din munn til disposisjon for din mann.

Din nytelse er det som regel ingen som bryr seg om. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun mener selvfølgelig at du skal stille din munn til disposisjon for din mann.

Din nytelse er det som regel ingen som bryr seg om. 

Nei, hun mener konkret oralsex utført på den menestruerende kvinnen. 

Skrevet
1 time siden, Pearl2.0 skrev:

Alltid noen som skal være teite. Jeg syntes kommentaren din var morsom, (nesten) alle skjønner at det var en artig måte å forklare at du ikke liker den uken og at det ikke skjer så mye spennende på den seksuelle fronten akkurat da :)

Det var da enda godt! 

Følte denne kommenentaren var noe av det mindre ufine jeg har har liret av meg, lisom.. :alice:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Legger tråden bak mot rumpa 😊

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Vin_fruen skrev:

Legger tråden bak mot rumpa 😊

Og det skulle liksom hindre en i å få den i/mot munnen...? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og det skulle liksom hindre en i å få den i/mot munnen...? 

Alltid fungert for meg, legger den bak mellom rumpeballene så slikker han klitoris og leppene-må jo ikke rundsleike akkurat på undersiden av åpningen av kjeden :)

• Liker 1
Skrevet
På 21.2.2017 den 11.56, Elseby13 skrev:

Utrolig ufint å gi et tullesvar når en ung og uerfaren person stiller et epørmål om noe veldig personlig. Håper du føler deg stor og tøff.

Ffs, det var en artig kommentar. Fikk en like fra meg. ;)

Her i huset er det mye om og men den uka. Dvs når jeg ikke har så vondt at jeg ikke klarer å sette beina under meg, -det er et fast innslag. Men jeg er aldri kåtere enn under mensen, og samboer liker ikke blod. I og med at jeg er kjempekåt, men ikke får så mye tilbake så er det ikke ofte jeg gidder å bare gi han en blowjob. Iblant frister det med analsex, da suger jeg gjerne først. Ellers hender det vi bare koser i dusjen. For min del er det deilig å ha sex under mensen så lenge jeg ikke har vondt, men jeg vil ikke bli slikket da. Det er virkelig ingenting å bekymre seg for med min nåværende, men noe eksen min fint kunne få for seg. 

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, Perle skrev:

Det var da enda godt! 

Følte denne kommenentaren var noe av det mindre ufine jeg har har liret av meg, lisom.. :alice:

Smarting! Ikke vanskelig å skjønne at Pearl og Perle er samme person! Fortsett med din schizofreni og støtt dine egne innlegg hele tiden😀😀😅😅

Anonymkode: a550a...6d2

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smarting! Ikke vanskelig å skjønne at Pearl og Perle er samme person! Fortsett med din schizofreni og støtt dine egne innlegg hele tiden😀😀😅😅

Anonymkode: a550a...6d2

Ja, jeg opprettet en bruker for fire år siden, postet så sånn ca 3-4000 innlegg, men det var bare et alibi, da masterplanen var å opprette en ny Perle-bruker i 2017 (men da med en utrolig intelligent twist, å skrive Perle på norsk), og like hennes innlegg. Muhahahahaha!  :Knegg: 

Nå er allt ødelagt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. :sjenert:Synes du kunne tatt dette på PM, slik at jeg slapp denne ydmykelsen. :cry3:  

#pearlgate

• Liker 1
Skrevet

Sex forekommer naturlig nok ikke under mensen, da må vi finne på andre ting. Jeg suger ham om han er veldig kåt, og jeg koser meg med dusjhodet. :)

Skrevet
På 21.2.2017 den 22.31, Sinsiew skrev:

Du sier at den du siterer ikke kan snakke for alle kvinner, men allikevel gjør du det selv? Det blir vel litt feil😛

Jeg kan aldri tro at det er mer normalt og bli slikket under mensen enn det er å ikke bli slikket. Vask og tampong inkludert. Jeg sier ikke noen er rare som gjør det, folk må gjøre som de vil. Men at de aller fleste menn og kvinner syns det er Ok, det tviler jeg faktisk på. 

Anonymkode: fcad8...64b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...