Gå til innhold

Mensen i et forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen blir allergisk mot meg, og jeg føler meg ikke så veldig elsket den uken.. Også blir han i tilegg sexfrustrert, så han går rundt og er sur. Hyggelig hyggelig. :roll:

Anonymkode: 0345c...807

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sex under uka, men jeg har ikke noe i mot å suge ham. :D det er bare gøy! 

Skrevet

Har fortsatt samleie når jeg har mensen :) Pleier ikke ta pause.

Anonymkode: 21f89...de6

Skrevet

Takk for svar, folkens! Ser det finnes ulike måter å gjøre dette på :) Jeg personlig føler det er litt ekkelt å ha sex når jeg har mensen, selv om jeg ikke blør så mye og sjeldent har vondt pga det. Kan jo hende dette forandrer seg når vi blir tryggere på hverandre. Har gitt han en blowjob da, etter mitt eget ønske :P Han har ikke mast noe om sex heldigvis :) 

Hilsen ts

Anonymkode: a3451...27c

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Sinsiew skrev:

Så synd for deg, men du er ikke alle kvinner/menn eller?

Dersom du vasker underlivet og putter inn en OB, så ligger det ikke mye slim og blod der ned. Litt av poenget med å vaske seg, er å bli ren, vet du.

De kvinnene som har store smerter, de får holde seg vekk fra sex da. Om du ikke forsto det, så var mitt innlegg GENERELT og de fleste kvinner fortsetter som vanlig. . 

Tror hverken du snakker generelt eller for "de fleste kvinner", når du sier at å bli sleika under mensen er helt vanlig...

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir ekstra kåt under mensen så jeg vil gjerne ha det. Føler orgasmen fjerner menssmerter i tillegg. Håper neste kjæreste vil ha sex med meg, selv om jeg blør..

Anonymkode: 33728...edf

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen blir allergisk mot meg, og jeg føler meg ikke så veldig elsket den uken.. Også blir han i tilegg sexfrustrert, så han går rundt og er sur. Hyggelig hyggelig. :roll:

Anonymkode: 0345c...807

Denne var trist:(

Sex med mensen tør jeg ikke, så må bare bøye hodet. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, folkens! Ser det finnes ulike måter å gjøre dette på :) Jeg personlig føler det er litt ekkelt å ha sex når jeg har mensen, selv om jeg ikke blør så mye og sjeldent har vondt pga det. Kan jo hende dette forandrer seg når vi blir tryggere på hverandre. Har gitt han en blowjob da, etter mitt eget ønske :P Han har ikke mast noe om sex heldigvis :) 

Hilsen ts

Så bra at han ikke maser eller furter 😊 Du kan jo føle litt på det etterhvert som dere blir tryggere på hverandre, er ikke sikkert han syns det er fristende med sex under mensen. Du må uansett gjøre det slik som du føler er best for deg 👍

Skrevet

Mannen min forventer ingenting. I starten hadde vi fortsatt sex når jeg hadde mensen, men det siste året har jeg hatt for intense mensensmerter til å klare det. Hvis jeg har en periode hvor mensensmertene ikke er så ille så har vi sex likevel. Han gir blanke f i om jeg har mensen eller ikke og er like kåt på meg uansett, men om jeg ikke vil ha sex når jeg har mensen respekterer han det fullt ut.

Skrevet

Varierer jo fra dame til dame, noen er helt anti-sex når de har mensen, som jeg har full forståelse for.
Andre er ikke så påvirket og ting går stort sett som før.
Mensen er en fact of life og vi menn har jo ikke mensen, men når man er i et forhold, så har jo vi må jo vi forholde oss til syklusen og alle kvinner er forskjellige, så vi må bare tilpasse oss, så godt det går.

Skrevet

Jeg har ikke sex den uken. Om han får BJ eller ikke varierer, men det er ingen selvfølge. Jeg foretrekker at det ikke er noe seksuelt den uken.

Anonymkode: 08d47...181

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 timer siden, Elseby13 skrev:

Utrolig ufint å gi et tullesvar når en ung og uerfaren person stiller et epørmål om noe veldig personlig. Håper du føler deg stor og tøff.

Det var da voldsomt så såre og ømme vi var her, da. 

Ts, skriver at hun har levd "det glade singellivet lenge", og spør generelt om komtymet rundt dette temat. Ikke akkurat som jeg at jeg har driti ut et persolig innlegg fra en 16 åring..

Endret av Perle
  • Liker 5
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg har ikke så mye erfaring med å være i et forhold, da jeg lenge har levd det glade liv som singel. Hva gjør dere når dere har mensen? Tar dere "en uke fri" fra alt seksuelt, eller koser dere med mannen deres, evt. har sex? Forventer mannen deres at du skal suge dem for eksempel? 

Nysgjerrig på å høre hvordan andre gjør det :)

"Forventer"....høres ut som om man er tilbyder av seksuelle tjenester og ikke en partner... Han skal da vel ikke forvente noen ting? Ønske seg, det kan han, men jeg vil fraråde å suge ham som et plaster på såret for ingen sex når du har mensen. Det er noe du gjør fordi du har lyst, og fordi han har lyst.

Når det gjelder sex under mensen, foretrakk jeg å ikke ha det. Jeg synes blod er ganske ekkelt selv. Noen par velger å ha sex under mensen, andre ikke. Det kommer helt an på hva DU og din partner er komfortable med. :)

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten bryr seg ikke og vil fortsatt ha sex. Jeg synes det er ubehagelig og sølete de 2-3 dagene, men mot slutten går det helt greit. Vi holder oss som regel til blowjob de dagene jeg blør mye, og at han kommer i munnen mins mens jeg kommer selv. Det har også hendt at vi har sex med tampongen i, det har dog ikke vært helt meningen. men det funker :P

Anonymkode: ecfb7...74e

Skrevet
21 timer siden, Sinsiew skrev:

Dersom du vasker underlivet og putter inn en OB, så ligger det ikke mye slim og blod der ned. Litt av poenget med å vaske seg, er å bli ren, vet du.

De kvinnene som har store smerter, de får holde seg vekk fra sex da. Om du ikke forsto det, så var mitt innlegg GENERELT og de fleste kvinner fortsetter som vanlig. . 

Du er heller ikke alle kvinner og du behøver ikke å være spydig. Du har kanskje en uvanlig snill mens, men alle er ikke som deg. 

Anonymkode: 908dd...988

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Perle skrev:

Det var da voldsomt så såre og ømme vi har da. 

Ts skriver at hun har levd "det glade singellivet lenge" og spør generelt komtymet rundt dette temat. Ikke akkurat som jeg har driti ut et persolig innlegg fra en 16 åring..

Alltid noen som skal være teite. Jeg syntes kommentaren din var morsom, (nesten) alle skjønner at det var en artig måte å forklare at du ikke liker den uken og at det ikke skjer så mye spennende på den seksuelle fronten akkurat da :)

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten bryr seg ikke og vil fortsatt ha sex. Jeg synes det er ubehagelig og sølete de 2-3 dagene, men mot slutten går det helt greit. Vi holder oss som regel til blowjob de dagene jeg blør mye, og at han kommer i munnen mins mens jeg kommer selv. Det har også hendt at vi har sex med tampongen i, det har dog ikke vært helt meningen. men det funker :P

Anonymkode: ecfb7...74e

Det kan da ikke være spesielt godt? :klo:

Skrevet
22 timer siden, Sinsiew skrev:

Er du sinna eller? :fnise: 

Det er forresten ikke synd for meg, og jeg vet jeg snakker for mange kvinner og menn her. Ikke alle kvinner kan bruke OB, det har du kanskje ikke tenkt på. Ikke alle liker å gi oralsex med en OB tråd som kommer inn i kjeften heller. Og det er i grunn langt i fra alle, men fåtallet som trives med sånt. 

Anonymkode: 09f4b...e18

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du sinna eller? :fnise: 

Det er forresten ikke synd for meg, og jeg vet jeg snakker for mange kvinner og menn her. Ikke alle kvinner kan bruke OB, det har du kanskje ikke tenkt på. Ikke alle liker å gi oralsex med en OB tråd som kommer inn i kjeften heller. Og det er i grunn langt i fra alle, men fåtallet som trives med sånt. 

Anonymkode: 09f4b...e18

De aller fleste kan bruke OB, de aller fleste kan unngå å få tråden i munnen ved oralsex, du bare passer på hvordan den ligger ;) 

De aller fleste kan ligge på en håndkle :) Så var det løst.

Kan du ikke bruke OB, så får du kanskje gi mannen oralsex, eller kanskje dere kan ha sex? Det har du vel ikke tenkt på? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...