Gå til innhold

Mensen i et forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har ikke så mye erfaring med å være i et forhold, da jeg lenge har levd det glade liv som singel. Hva gjør dere når dere har mensen? Tar dere "en uke fri" fra alt seksuelt, eller koser dere med mannen deres, evt. har sex? Forventer mannen deres at du skal suge dem for eksempel? 

Nysgjerrig på å høre hvordan andre gjør det :)

Anonymkode: a3451...27c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt som vanlig, bare med hånkle under :)

Anonymkode: 66e4f...e5b

• Liker 8
Skrevet

Jeg stenger meg selv inne i ett kott under trappen og kommer ut igjen når det er over. 

• Liker 33
Skrevet (endret)

Mensen i et forhold er forbausende vanlig, og den komme ca en gang i måneden.

Da bruker som regel kvinnen ob, eller bind, og lever ellers som en normal kvinne, med påfølgende normal sex.

Fra spøk til revolver: Ligg på noe som kan fange opp eventuelt blod som lekker under sex.Man kan eventuelt ha analsex, om dette er noie som pirrer, eller oralsex. Ingen ting i veien for at mannen kan slikke kvinnen, bare å vaske litt først dersom man bruker bind og eventuelt putte i en OB dersom mannen er ukomfortabel med blod. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 8
Skrevet

Vi har ikke samleie, området der nede har fri den uken. Men man kan gi bj. :)

Anonymkode: 0b3eb...98a

• Liker 5
Skrevet

Med magesmerter, kraftige blødninger og ellers ubehag når jeg har mensen så har vi heller ikke sex. Kan godt være behjelpelig med å gi han en runk om han er skikkelig kåt, men sex er no go her. Har en mann som ikke har noen problemer med å la være å ha sex en uke pr mnd

• Liker 8
Skrevet

Alt utenom samleie de første dagene siden det er ømt og jeg føler meg småekkel. De siste dagene er det mindre ømt og kan ha sex i dusjen i tillegg.

Anonymkode: fe786...2b7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har sex. Venter som regel to dager da jeg ikke liker alt sølet, men han bryr seg ikke da. Tar heller å gir han ett sug første dagen så får han vente til dag to med sex :)

Endret av Vin_fruen
  • Liker 3
Skrevet

Vi har sex. Jeg var sammen med noen som ikke ønsket det, og det synes jeg var skikkelig kjipt.

• Liker 6
Skrevet

Vi har ikke sex, men jeg gir han blow jobs. Dette er absolutt ikke noe han krever/forventer, men noe jeg ønsker fordi jeg liker det.  Og fordi han er så tålmodig og steller så godt med meg bestandig :ninuskapus:

Anonymkode: 91648...f86

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Jeg har ikke så mye erfaring med å være i et forhold, da jeg lenge har levd det glade liv som singel. Hva gjør dere når dere har mensen? Tar dere "en uke fri" fra alt seksuelt, eller koser dere med mannen deres, evt. har sex? Forventer mannen deres at du skal suge dem for eksempel? 

Nysgjerrig på å høre hvordan andre gjør det :)

Anonymkode: a3451...27c

Dette finner dere ut av etterhvert.

Personlig unngår vi dagene jeg blør mest. Han forventer ingenting,og det skal du ikke finne deg i heller. Enhver normal oppegående mann vil ha forståelse for det.

Anonymkode: 29bba...0ba

• Liker 4
Skrevet

Håndkle under hvis vi har sex i senga, evt har vi sex i dusjen. Null stress. Men finn ut av hva dere er komfortable med. 

Anonymkode: 9bfb3...cf7

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Sinsiew skrev:

Mensen i et forhold er forbausende vanlig, og den komme ca en gang i måneden.

Da bruker som regel kvinnen ob, eller bind, og lever ellers som en normal kvinne, med påfølgende normal sex.

Fra spøk til revolver: Ligg på noe som kan fange opp eventuelt blod som lekker under sex.Man kan eventuelt ha analsex, om dette er noie som pirrer, eller oralsex. Ingen ting i veien for at mannen kan slikke kvinnen, bare å vaske litt først dersom man bruker bind og eventuelt putte i en OB dersom mannen er ukomfortabel med blod. 

Jeg må si jeg aldri har møtt en mann som ønsker å gi oralsex under menstruasjon. Det handler ikke om å være generelt ukomfortabel med blod, men det er faktisk snakk om mye slim, gammelt brunt blod og store koagulerte blodklumper. Og så er det svært mange kvinner som har mye smerter under menstruasjon. Sånn som jeg har så mye smerter at det er til og med vondt å sitte, så tviler på at det hadde vært digg med en pikk inni der samtidig. Kan ikke si det noen gang har vært et alternativ heller. 

Anonymkode: 09f4b...e18

• Liker 6
Skrevet

Jeg vil ikke ha sex under mensen da jeg blør mye og lett blir sår og øm i underlivet. Noen ganger kan jeg godt suge ham, men han forventer ingenting som helst. Som oftest blir det ikke noen sex i det hele tatt den uka. Det er ingen som dør av det.

Anonymkode: a8161...1d2

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må si jeg aldri har møtt en mann som ønsker å gi oralsex under menstruasjon. Det handler ikke om å være generelt ukomfortabel med blod, men det er faktisk snakk om mye slim, gammelt brunt blod og store koagulerte blodklumper. Og så er det svært mange kvinner som har mye smerter under menstruasjon. Sånn som jeg har så mye smerter at det er til og med vondt å sitte, så tviler på at det hadde vært digg med en pikk inni der samtidig. Kan ikke si det noen gang har vært et alternativ heller. 

Anonymkode: 09f4b...e18

Så synd for deg, men du er ikke alle kvinner/menn eller?

Dersom du vasker underlivet og putter inn en OB, så ligger det ikke mye slim og blod der ned. Litt av poenget med å vaske seg, er å bli ren, vet du.

De kvinnene som har store smerter, de får holde seg vekk fra sex da. Om du ikke forsto det, så var mitt innlegg GENERELT og de fleste kvinner fortsetter som vanlig. . 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Jeg stenger meg selv inne i ett kott under trappen og kommer ut igjen når det er over. 

Jobber du fra kottet den uka? 

Anonymkode: 161e1...4bd

• Liker 3
Skrevet

Har sjelden mens da jeg ofte hopper over, men når jeg har har vi sex som vanlig. Jeg blør lite og har lite andre plager, så vi putter bare et håndkle under og går i dusjen etterpå. Bj's får han selvfølgelig også, akkurat som vanlig. Eneste jeg ikke vil er at han skal sleike meg, da jeg føler det ikke lukter bra der nede den uka. Han selv har ikke noe imot å sleike selv ved mens (med tampong selvsagt). 

Kom faktisk bort i dette første gang tidlig i datingfasen (vi hadde sex første date så forholdet var allerede seksuelt). Vi skulle egentlig ikke møtes den uka da han skulle bort og jeg tenkte jeg kunne ha uka da siden det var lenge siden sist. Viste seg at turen var avlyst og han kom til meg. Litt småflau måtte jeg fortelle han om mensen (var vant til menn som ikke taklet det), fikk et litt rart blikk og noe sånt som "også da? Skal vi gå på soverommet?" 

Etter det har jeg klart å få mens under sex fler ganger og har ingen problemer om å snakke om det. 

• Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet
13 timer siden, Perle skrev:

Utrolig ufint å gi et tullesvar når en ung og uerfaren person stiller et epørmål om noe veldig personlig. Håper du føler deg stor og tøff.

Skrevet

I starten av et forhold er jeg ikke så glad i mensensex, men hvis man synes at det går fint så er det bare å hoppe ut i det :) Er ingenting å holde tilbake eller nøle med, hvis man har lyst!

De første dagene har vi ikke sex på grunn av magesmerter og kraftig blødning, når det har gitt seg så har vi gjerne sex uten problem :) 

Anonymkode: fe2f5...0ec

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne godt hatt sex de siste dagene av blødningen, men de første er uaktuelt fordi jeg blør som en foss og har veldig veldig vondt. Vi har ikke sex før det er helt stopp da. Mannen min synes det er ekkelt.

Anonymkode: 386bd...d2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...