AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 SaKen er: deler bolig med eksen etter brudd. Dvs vi bytter på å bo borte fra barnet og nå starter problemene.. null privatliv. Grunnet et felles barn valgte vi å gjøre det slik frem til sommeren for datteren vår sin skyld. Den lille leiligheten vi bytter på å være i står registrert på meg. I helgen var jeg bortreist en dag + natt og vil ikke han skal vite det. Var nemlig på en date😶 nå har han tydeligvis funnet ut jeg var borte- hva bør jeg si? Vi er aldri i samme bolig når sant skal sies. Føler liksom allikevel jeg har gjort noe galt.. Anonymkode: 86467...770
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Dere er ikke sammen og dere har denne løsningen grunnet felles barn, ikke fordi dere har noen tanker om å finne tilbake til hverandre. Hvis det er sånn som jeg har forstått det, så kan jeg ikke se at du har gjort noe galt Du har da full rett til å gå på date selv om dere bytter på å bo i en leilighet. Anonymkode: c841b...7ef 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Hva du gjør når du er borte fra barnet ditt er helt opp til deg. Hans problem om han sliter med dette. Anonymkode: 7dc77...b17 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere er ikke sammen og dere har denne løsningen grunnet felles barn, ikke fordi dere har noen tanker om å finne tilbake til hverandre. Hvis det er sånn som jeg har forstått det, så kan jeg ikke se at du har gjort noe galt Du har da full rett til å gå på date selv om dere bytter på å bo i en leilighet. Anonymkode: c841b...7ef Føler allikevel han får meg til å måtte "forklare" meg? Jeg løy om at jeg hadde jobb før helga, men fikk fri da. Vil ikke at han skal vite om sånt. Han slo opp med meg så skjønner ikke hvorfor han skal stikke nesa bort i sånt. Nei planen er ikke å finne tilbake til hverandre. Det var han klar på når han slo opp. Vet ikke om han har endret mening nå 3 mnd senere. Aner ikke om det er husverten som har sladret til han. Anonymkode: 86467...770
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #5 Skrevet 20. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler allikevel han får meg til å måtte "forklare" meg? Jeg løy om at jeg hadde jobb før helga, men fikk fri da. Vil ikke at han skal vite om sånt. Han slo opp med meg så skjønner ikke hvorfor han skal stikke nesa bort i sånt. Nei planen er ikke å finne tilbake til hverandre. Det var han klar på når han slo opp. Vet ikke om han har endret mening nå 3 mnd senere. Aner ikke om det er husverten som har sladret til han. Anonymkode: 86467...770 Du har inegnting du må forklare, selv om du kanskje føler det sånn. Men du bør kanskje ta en prat med han om hva som skjer videre, for det virker som om det er litt sjalusi (fra hans side) ute og går her. Anonymkode: c841b...7ef
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #6 Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har inegnting du må forklare, selv om du kanskje føler det sånn. Men du bør kanskje ta en prat med han om hva som skjer videre, for det virker som om det er litt sjalusi (fra hans side) ute og går her. Anonymkode: c841b...7ef Mulig det. Hadde han ikke brydd seg ville han vel ikke spurt. Anonymkode: 86467...770
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #7 Skrevet 20. februar 2017 Han finner ofte på unnskyldninger for å dra innom leiligheten i ukene han ikke skal være der når jeg er der. kjenner jeg er litt lei. Skal bare hente noe liksom! Som om han ikke greier å hente alt den dagen vi bytter bolig. Vi har blitt enige om at vi ikke trekker inn nye folk i leiligheten (evt.dates osv) og den respekterer jeg. Selv om den står i mitt navn.. Akkurat som han gjør det for å sjekke om jeg er alene. Blir jo kun synsing fra min side, men lurer jo litt da.. Anonymkode: 86467...770
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #8 Skrevet 20. februar 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva du gjør når du er borte fra barnet ditt er helt opp til deg. Hans problem om han sliter med dette. Anonymkode: 7dc77...b17 Det er dette du skal si. Beste er om han forstår hvordan kvinner fungerer når de har tatt det de trenger, så han kan lære seg å være kald og kynisk han og. Anonymkode: 6e139...6f9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #9 Skrevet 20. februar 2017 Tror du rett og slett må ta en prat med han. For jeg ser ikke på dette som normal oppførsel fra den som slo opp og som ikke ønsket noe videre forhold. Anonymkode: c841b...7ef
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #10 Skrevet 20. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er dette du skal si. Beste er om han forstår hvordan kvinner fungerer når de har tatt det de trenger, så han kan lære seg å være kald og kynisk han og. Anonymkode: 6e139...6f9 Han er kald og kynisk innimellom. Så jeg fatter ingenting. Men så kan ikke han prate om følelser da. Anonymkode: 86467...770
Kvinne87Rogaland Skrevet 20. februar 2017 #11 Skrevet 20. februar 2017 Du trenger ikke forklare noenting. Bare si at det har han ingenting med, det er jo slutt! Må jo være lov til å ha et privatliv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå