Gå til innhold

Hvitløkspresse.

Belima

Anbefalte innlegg

Brakk den gamle hvitløkspressa mi når jeg lagde middag og må kjøpe en ny helst i morgen. Var sånn passe fornøyd med den jeg hadde, litt plundrete å vaske. Har noen et tips til en god hvitløkspresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en fra Jamie Oliver. Tror akkurat den versjonen jeg har er utgått men vil tro kvaliteten på hans nyere er like bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, visp skrev:

Jeg har en fra Jamie Oliver. Tror akkurat den versjonen jeg har er utgått men vil tro kvaliteten på hans nyere er like bra.

Jeg har også en fra Jamie Oliver og er veldig fornøyd. Det er både en presser og en finhakkingsdel i den. 

Anonymkode: 05ff4...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk overrasket over å oppdage hvor god den fra IKEA er. Funker helt knall.

Anonymkode: 53d3c...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også en fra Jamie Oliver og er veldig fornøyd. Det er både en presser og en finhakkingsdel i den. 

Anonymkode: 05ff4...4ef

Den jeg har er vel bare en presse. Enda bedre med to i en da:) Syns også den er relativ lett å rengjøre om man tar det med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Siden det ikke er Ikea i nærheten her jeg bor, så går jeg innom Jernia i morgen og sjekker Jamie Olivers. :blomst:

Måtte bruke knuseteknikken i dag! :)

Endret av Belima
La til mer informasjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Cocosa skrev:

Kniv er bedre for smaken enn hvitløkspresse. Bruk det i stedet :)

Vet det, men hater lukta på fingrene. Tar alltid ut "stilken" i midten av hvitløksfeddene også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Belima skrev:

Vet det, men hater lukta på fingrene. Tar alltid ut "stilken" i midten av hvitløksfeddene også. :)

Bruk plasthansker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd Eva Solo sin hvitløksraspe! Utrolig grei å bruke, og lettere å rengjøre enn en hvitløkspresse.

Anonymkode: 4f990...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...