AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Hei. Jeg og min bestevenn (gutt) utforsket mye seksuelt sammen når vi var 11-12år. Dette foregikk over ett par år og ble plutselig slutt på det.. Ble aldri snakket om dette etter vi sluttet med det.. Mistet all kontakt med han etter videregående. Har det siste året tenkt mye på dette denne utforskingen og har ett ønske om å kunne utforske onanering sammen og guttesex igjen. Vurderer å ta kontakt med han igjen, men vet ikke hvordan og evt om jeg burde prøve å ta opp dette med han.. Veit jo ikke om dette er noe han tenker på eller overhode har tenkt på.. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 94119...d77 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Ingen som har noen tanker ang dette? Anonymkode: 94119...d77
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Ikke uvanlig at barn og unge utforsker seksualiteten sammen, men stort sett er dette en fase man går gjennom, og legger bak seg. Jeg synes det høres ut som en dårlig idé å kontakte din gamle bestevenn med sikte på onanering/guttesex. Prøv heller å bli kjent med en bifil/homofil fyr utenom. Enten på byen eller via diverse sjekke-apper/internettsider. Trolig er sjansen større for å du får utforsket på den måten... Anonymkode: 6c6ee...c06 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #4 Skrevet 21. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg og min bestevenn (gutt) utforsket mye seksuelt sammen når vi var 11-12år. Dette foregikk over ett par år og ble plutselig slutt på det.. Ble aldri snakket om dette etter vi sluttet med det.. Mistet all kontakt med han etter videregående. Har det siste året tenkt mye på dette denne utforskingen og har ett ønske om å kunne utforske onanering sammen og guttesex igjen. Vurderer å ta kontakt med han igjen, men vet ikke hvordan og evt om jeg burde prøve å ta opp dette med han.. Veit jo ikke om dette er noe han tenker på eller overhode har tenkt på.. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 94119...d77 Er dette mange år siden? Har du dame nå, eller har du alltid vært tiltrukket av gutter? Ikke unormalt å utforske endel med samme kjønn når enn er ung, dette har med sexuell utvikling å gjøre. Anonymkode: f0cb3...685
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #5 Skrevet 21. februar 2017 Jeg utforsket litt sammen med en venninne når vi var små, og hadde blitt seriøst flau om hun tok opp temaet nå, mange år etter. Der og da var det spennende, nå blir jeg flau av å tenke på det. La det ligge, finn deg heller en som spiller på det laget, om du vil teste seksualiteten din. Anonymkode: 0abab...331 2
PassionatePatti Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 Jeg og en venninne har gjort det utroligste sammen i "vitenskapens navn" da vi var prepubertale, og det er gode minner, men jeg kunne aldri ha tenkt meg å plukke opp tråden nå, det er og forblir et lukket kapittel.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 Ikke kontakt ham igjen om du ikke har sett han siden vgs. Finn noen andre som vil det samme som deg Anonymkode: 4d350...ae3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2017 #8 Skrevet 25. februar 2017 Jeg hadde en kompis, ikke bestekompis, som jeg hadde oralsex med mens vi gikk på ungdomsskolen. Vi utforsket hverandre og var konstant kåte. Men selv om jeg fortsatt liker sex med menn ville jeg nok ikke ha tatt opp igjen kontakten med ham. Så langt jeg vet har han kone og barn. Dette er lenge siden, på 90-tallet. Elsket å vekke ham gjennom stoffet på hans hvite adidas kneppebukse, enten med munnen eller med fingrene. Elsket å ligge inntil ham å kjenne hans stramme og passe muskuløse kropp gjennom klærne hans. Elsket å kjenne på de myke rillene i de tykke USA sokkene han alltid hadde på seg to-tre par av samtidig som halveis dekket leggene hans, og som jeg så så tydelig mens vi spilte basketball sammen. Var fine tider det. Anonymkode: 40836...405
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #9 Skrevet 26. februar 2017 På Tuesday, February 21, 2017 den 6.38, AnonymBruker skrev: Er dette mange år siden? Har du dame nå, eller har du alltid vært tiltrukket av gutter? Ikke unormalt å utforske endel med samme kjønn når enn er ung, dette har med sexuell utvikling å gjøre. Anonymkode: f0cb3...685 Hei. Er 30 år nå så begynner å bli edel år siden.. Har hatt flere forhold med kvinner suden da, men er singel nå for tiden.. Ts Anonymkode: 94119...d77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå