AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Ble kjent med vedkommende for rundt ett år siden og jeg anser ham som en god venn, men jeg blir litt lei av humørsvingningene hans. Plutselig begynner han å oppføre seg merkelig og når jeg spør hva det er, får jeg til svar "bare glem det." Han sutrer når jeg er opptatt og ikke har mulighet til å svare med engang. Blir så lei at jeg vurderer å kutte kontakten, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det... Anonymkode: 7a761...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #3 Skrevet 22. februar 2017 19 timer siden, GulSol skrev: Han har sikkert mansen. Hehe, kanskje. I det siste har jeg blitt veldig lei av, og vil vel egentlig ikke ha så mye kontakt med vedkommende lenger på grunn av humørsvingningene, men vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre (han tar kontakt veldig ofte). Har du noen tips? Anonymkode: 7a761...ce5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #4 Skrevet 22. februar 2017 Er han forelsket i deg? Anonymkode: f9f32...307
Gjest GulSol Skrevet 22. februar 2017 #5 Skrevet 22. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, kanskje. I det siste har jeg blitt veldig lei av, og vil vel egentlig ikke ha så mye kontakt med vedkommende lenger på grunn av humørsvingningene, men vet bare ikke hvordan jeg skal gjøre (han tar kontakt veldig ofte). Har du noen tips? Anonymkode: 7a761...ce5 Det "rette" er vel å si ifra at 'dette gidder jeg ikke lengre'. Elleeer du kan gjøre det slik at du ignorerer ham oftere over sosiale medier. La det gå lengre og lengre tid mellom hvert svar. La være å åpne meldinger på timesvis, så du virker opptatt. Om han spør om å henge, si du er opptatt/skal treffe en venninne/skal på jobb/er så sliten/skal besøke foreldre osv. Fortsett slik og han vil etterhvert ikke gidde å spørre mer.
fuglekvitter__ Skrevet 22. februar 2017 #6 Skrevet 22. februar 2017 På 20.2.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev: Ble kjent med vedkommende for rundt ett år siden og jeg anser ham som en god venn, men jeg blir litt lei av humørsvingningene hans. Plutselig begynner han å oppføre seg merkelig og når jeg spør hva det er, får jeg til svar "bare glem det." Han sutrer når jeg er opptatt og ikke har mulighet til å svare med engang. Blir så lei at jeg vurderer å kutte kontakten, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det... Anonymkode: 7a761...ce5 Bare slutt og svar... personen tar vel et hint til slutt.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #7 Skrevet 22. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han forelsket i deg? Anonymkode: f9f32...307 Vet ikke, håper ikke det. 9 minutter siden, GulSol skrev: Det "rette" er vel å si ifra at 'dette gidder jeg ikke lengre'. Elleeer du kan gjøre det slik at du ignorerer ham oftere over sosiale medier. La det gå lengre og lengre tid mellom hvert svar. La være å åpne meldinger på timesvis, så du virker opptatt. Om han spør om å henge, si du er opptatt/skal treffe en venninne/skal på jobb/er så sliten/skal besøke foreldre osv. Fortsett slik og han vil etterhvert ikke gidde å spørre mer. Burde vel egentlig si at jeg ikke ønsker så mye kontakt, men liker ikke tanken på å såre ham, men ja, du har rett, det er vel den riktige teknikken, å la være å svare eller svare kort og presist. Takk Anonymkode: 7a761...ce5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #8 Skrevet 22. februar 2017 3 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Bare slutt og svar... personen tar vel et hint til slutt. Vil ikke kutte kontakten med ham helt, men vil ha ham litt på avstand. Takler ikke når folk har slike humørsvigninger. Hvis jeg ikke svarer med engang eller virker litt uinteressert, reagerer ham på dette ved å bli rar og når jeg da spør hva det er, får jeg til svar "ikke så nøye", "glem det bare" og slike intetsigende svar. Blæh. Anonymkode: 7a761...ce5
fuglekvitter__ Skrevet 22. februar 2017 #9 Skrevet 22. februar 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke kutte kontakten med ham helt, men vil ha ham litt på avstand. Takler ikke når folk har slike humørsvigninger. Hvis jeg ikke svarer med engang eller virker litt uinteressert, reagerer ham på dette ved å bli rar og når jeg da spør hva det er, får jeg til svar "ikke så nøye", "glem det bare" og slike intetsigende svar. Blæh. Anonymkode: 7a761...ce5 He he. Ikke sant. Kanskje personen er opptatt eller har det trist eller bare er en surpadde. Jeg vet ikke. Det virker kanskje litt intenst hvis personen blir sur for det. Du er jo ikke psykologen til vennen din. Jeg har opplevd noe av det samme. Jeg kuttet kontakten tvert - jeg fikk bare skikkelig nok. En dag var alt fantastisk, dagen etter så var alt på trynet. Håper det blir bedre. Endret 22. februar 2017 av fuglekvitter__
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2017 #10 Skrevet 22. februar 2017 Uff, jeg hadde latt det vennskapet fase ut. Men jeg hadde likevel sagt rett ut at slik oppførsel er noe jeg ikke orker å bruke energi på. Kanskje han tar seg sammen? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 7f91a...062
fuglekvitter__ Skrevet 22. februar 2017 #11 Skrevet 22. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, håper ikke det. Burde vel egentlig si at jeg ikke ønsker så mye kontakt, men liker ikke tanken på å såre ham, men ja, du har rett, det er vel den riktige teknikken, å la være å svare eller svare kort og presist. Takk Anonymkode: 7a761...ce5 Stakkars, deg. Må le litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå