AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Jeg er igang med en utdannelse i noe som jeg virkelig har lyst til å gjøre. I løpet av utdannelsen gjør jeg dette arbeidet til redusert pris for å sende inn et visst antall "cases" til skolen. Jeg vet at det er dette jeg har lyst til å gjøre, men jeg har slitt noe så inn i granskauen med selvtillit i forhold til det. Selv når folk er veldig fornøyd, klarer jeg å ramle ned i en avgrunn av dårlig selvtillit igjen og igjen. Gjør jeg èn dårlig konsultasjon så dauer jeg nesten på meg. Er det noen andre som har slitt med selvtillit i forhold til det de virkelig har lyst å gjøre? Annet arbeid har jeg ikke så noia for. Det er som at når det ikke betyr så mye for meg, gjør det ikke noe om jeg gjør en dårlig jobb en gang iblant, men med dette betyr det nesten litt for mye. Anonymkode: 3c1c2...f60
KaDust Skrevet 21. februar 2017 #2 Skrevet 21. februar 2017 Er sånn hele tiden selv med det jeg virkelig vil jobbe med, at jeg er mye mer nervøs for hvordan jeg gjør det i dette arbeidet enn i annet arbeid. Tror det er veldig vanlig når man virkelig vil noe. Jeg kan bare si at det har blitt bedre jo mer erfaring jeg har fått, så det blir nok det for deg også.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #3 Skrevet 21. februar 2017 4 timer siden, KaDust skrev: Er sånn hele tiden selv med det jeg virkelig vil jobbe med, at jeg er mye mer nervøs for hvordan jeg gjør det i dette arbeidet enn i annet arbeid. Tror det er veldig vanlig når man virkelig vil noe. Jeg kan bare si at det har blitt bedre jo mer erfaring jeg har fått, så det blir nok det for deg også. Så godt å høre at noen har opplevd det samme og at det blir bedre. Det er det jeg håper selv også, at det kommer seg med erfaring, og jeg må bare klare å komme meg gjennom disse opp- og nedturene Anonymkode: 3c1c2...f60
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2017 #4 Skrevet 23. februar 2017 Noen flere som har opplevd dette? Anonymkode: 3c1c2...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå