Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere ! 

Leser endel om festeblødning på forumet. Men hvor vanlig er det å få det ? 

Anonymkode: 23c38...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca 20 % får det

Anonymkode: ae5db...db9

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger, og ikke hatt festeblødning med noen av dem.

Anonymkode: bc4f5...882

Skrevet

Kan jeg spørre deg som har vært gravid tre ganger hva slagt symptomer du hadde helt tidlig ? før du testet positivt ? 

Anonymkode: 23c38...d0b

Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger, to av dem har jeg fått festeblødning. Det er vanligvis lyserød (nesten rosa blød) som kommer noen dager etter ikm og veldig lite i forhold til mensen. Det værer i noen timer eller fra en til to dager bare, med litt slim også... sorry for detaljene. 

Anonymkode: 19656...884

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært gravid 3 ganger, hatt festeblødning 2 ganger (lys rosa sporblødning som varte ca en dag, noen dager etter sannsynlig befruktningsdag). Den 3 gangen hadde jeg ikke det, men brun utflod uken før positiv test. Det mistet jeg i uke 6. Aner ikke om det hadde sammenheng. 

Anonymkode: 2abba...c44

Skrevet

Jeg har vært gravid en gang, og hadde en bitteliten blødning (litt rosa på papiret) 3-4 dager etter innsett (IVF). Eneste blødningen jeg hadde i hele svangerskapet, så jeg tipper det var festeblødning. 

Skrevet

Ingen festeblødning hos meg

Anonymkode: dfba4...644

Skrevet

Jeg har vært gravid fire ganger og fikk festeblødning en gang, som jeg vet/så ihvertfall.

Skrevet

Jeg har vært gravid en gang, men så ingen ting til noen festeblødning.

Anonymkode: 9c90d...d4c

Skrevet

Vært gravid to ganger og regner med det var festeblødning jeg hadde begge gangene. 

Anonymkode: c7fc9...1ec

• Liker 1
Skrevet (endret)
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gravid 3 ganger, to av dem har jeg fått festeblødning. Det er vanligvis lyserød (nesten rosa blød) som kommer noen dager etter ikm og veldig lite i forhold til mensen. Det værer i noen timer eller fra en til to dager bare, med litt slim også... sorry for detaljene. 

Anonymkode: 19656...884

Håper det er det jeg har. IKM var på søndag 😊

Endret av lillevenn17
Skrevet

Førstegangsgravid her og jeg hadde ikke festeblødning 😊

Anonymkode: c70c4...14b

Skrevet

En eventuell festeblødning kommer når egget fester seg og dette skjer noen dager etter eggløsning og altså i god tid før ikm, så blødninger seinere er ikke festeblødning. Det er helt vanlig med småblødninger spesielt i starten av et svangerskap, men dette har ingenting med at egget fester seg å gjøre.

Anonymkode: 09d36...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...