Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste artikkelen om holdbare leppestifter på VG (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=257968), men skulle gjerne hatt flere tips. Jeg gifter meg til sommeren, og tenkte jeg skulle teste ut leppestifter som holder lenge, og som er mest mulig kysse-ekte. :)

Har 3 av Max Factors Lipfinity-serie, men jeg vil gjerne se om det er noe annet der ute. Bør holde flere timer, helst gjennom en bedre middag, og kunne kysses med. Helst en sterk rød farge.

Tips?

Catzy

Skrevet

Max Factor har også en serie leppestifter som heter Lasting Color. Der er det masse ulike farger. Du må nesten bare prøve deg frem! :wink:

Du kan jo også prøve den fra Dior som var på andre plassen i VG testen. :-)

Skrevet

Ville prøvd den fra Dior som var omtalt i artikkelen. Men Lipfinity vant..jaja. Jeg synes den er dårlig.

Skrevet

Hva med Pure Color Long Lasting Lipstick? Noen som har prøvd den? :roll:

Skrevet

Nå har jeg kjøpt både L'Oreal Kissproof og Dior Diorific.

Kissproof fortjente 3-eren den fikk i VG. Helt grei, men forsvant litt raskt. (Den fargen jeg kjøpte passer også best om kvelden, oppdaget jeg. Den er knæsj rosa, ser litt bedre ut i mørket enn midt på lyse dagen. )

Kjøpte Dior sin Diorific i ettermiddag. Den overlevde nesten en porsjon is og te. Kjøpte lipliner også, damen i parfymeriet anbefalte å ha den på under leppestiften. Skal teste ordentlig i morgen, tar den på etter frokost og ser hvor lenge den holder. :)

The search continues...

Catzy

Skrevet

Min gamle favoritt er Helena Rubinsteins Spectacular Lipstick; jeg har fargen nr 14, en brunlilla tone som jeg liker godt. Litt tørr på, men det går greit med litt leppepomade under (la trekke godt inn først).

Skrevet
Min gamle favoritt er Helena Rubinsteins Spectacular Lipstick; jeg har fargen nr 14, en brunlilla tone som jeg liker godt. Litt tørr på, men det går greit med litt leppepomade under (la trekke godt inn først).

Kanskje det er mulig å bruke klar lipgloss over? :roll:

Skrevet

Kanskje det er mulig å bruke klar lipgloss over? :roll:

Jeg tviler, det blir nok bare kliss (leppestiften løser seg opp av glossen), er jeg redd. Slikt går nok bare med de leppestiftene som er beregnet for det. Forresten: denne er totalt matt.

Skrevet

Jeg tviler, det blir nok bare kliss (leppestiften løser seg opp av glossen), er jeg redd. Slikt går nok bare med de leppestiftene som er beregnet for det. Forresten: denne er totalt matt.

OK, skjønner.

Hva med en sånn fra Max Factor Lipfinity Shimmer Finish i sølv eller gull? :sminkedokke:

Skrevet

Jeg er redd alle leppestifter unntatt Lipfinity vil skli litt ut hvis man tar gloss eller Lipfinity sine stifter oppå.

Nå har jeg prøvd min nye Dior-leppestift i en uke. Ikke helt fornøyd. Sitter greit til jeg skal spise, og er overhodet ikke kissproof - selv om damen i butikken mente det. Tviler på om sambo blir spesielt fornøyd over leppestift på kjaken under bryllupet. Men hvis jeg ikke skal spise noe særlig eller kysse, så fungerer den. Ikke helt det jeg ville ha, men greit nok.

Catzy

Skrevet

Jeg har prøvd IsaDora Wonder Lip. Minner litt på MF Lipfinity, men er mye mer behagelig på leppene. Den overlevde middag, dessert og en stor kopp te (på mine lepper). :hoppe:

Har også prøvd sølv Lipfinity stift over den + blank gloss (den som er med leppestiften). Det så veldig fint ut. Fargen skled ikke ut! Anbefales. :Nikke:

Skrevet

Max Factor Lipfinity sitter godt! Ellers har du jo Revlon sin colorstay (overtime).

Hvis du kjøper vanlig leppestift skal du huske på at jo fetere di er, dess dårligere sitter de.

Anbefaler egentlig den første - sitter garantert godt - en ting mindre å tenke på, på den store dagen hvor du bare skal kose deg og være midtpunkt.

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...