Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på jobben idag, ble det diskutert hårfarging. Noen mente at dette var direkte farlig. Jeg fikk litt angst for jeg gjør det ca. 3 ganger i året. Noen som har noen meninger om dette? :brunette:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
på jobben idag' date=' ble det diskutert hårfarging. Noen mente at dette var direkte farlig. Jeg fikk litt angst for jeg gjør det ca. 3 ganger i året. Noen som har noen meninger om dette? :brunette:[/quote']

Hmm..farlig som skadelig for håret, eller generelt farlig?

Skrevet

Det er vel spørsmål om hårfargemidler inneholder kreftfremkallende stoffer. Fant en artikkel fra nrk her

Jeg farger håret minst 6 ganger i året. Er veldig mørkhåret, men har dessverre fått en del grå hår i ung alder... Ikke faen om jeg går rundt gråhåret som 26-åring! Den risikoen tar jeg. Til gjengjeld røyker jeg ikke, drikker nesten ikke alkohol, og tar ikke solarium. Det får veie opp litt...

Skrevet
Det er vel spørsmål om hårfargemidler inneholder kreftfremkallende stoffer.

Nja, jeg kommer nok ikke til å slutte å farge håret pga det. Antaglig liker jeg å leve farlig siden jeg også røyker. :-?

Skrevet

Ja, det er i det hele tatt farlig å leve, og enda verre blir det om man skal bekymre seg for alt mulig. Jeg orker ikke å være hysterisk, og kommer sikkert til å fortsette å farge håret til det faller av. :ler:

Gjest Toantine
Skrevet

Jeg farger også håret, bleker det til og med, og har klokkertro på at det man dør av er det meningen at man skal dø av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...