AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #1 Skrevet 20. februar 2017 Sliter med store mandler. Enkelte dager greier jeg ikke spise stort av fysiske grunner. Idag har jeg greid et polarbrød og 2-3 biter ostepopp. Selv yoghurt må jeg ha vann for å svelge. Hoster opp litt mandelsteiner innimellom. Næringsdrikke smaker piss😂 Hvilken Smoothies liker dere? Og middag.. er da tomatsuppe uten makaroni der eneste jeg kan drikke? Veide 51,5 idag (160 cm) så bør ikke gå ned stort mer.. Anonymkode: 51111...bf9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #2 Skrevet 20. februar 2017 Snakk med legen din og få mandlene ut/fjernet Anonymkode: 7a406...4a5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #3 Skrevet 20. februar 2017 Venter på operasjon. Anonymkode: 51111...bf9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2017 #4 Skrevet 20. februar 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med store mandler. Enkelte dager greier jeg ikke spise stort av fysiske grunner. Idag har jeg greid et polarbrød og 2-3 biter ostepopp. Selv yoghurt må jeg ha vann for å svelge. Hoster opp litt mandelsteiner innimellom. Næringsdrikke smaker piss😂 Hvilken Smoothies liker dere? Og middag.. er da tomatsuppe uten makaroni der eneste jeg kan drikke? Veide 51,5 idag (160 cm) så bør ikke gå ned stort mer.. Anonymkode: 51111...bf9 Du kan jo lage alle slags supper selv og mose biter med stavmikser. Så nei, tomatsuppe uten makaroni er ikke det eneste du kan drikke. Anonymkode: d7b8e...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå