metteflette Skrevet 10. desember 2004 #1 Skrevet 10. desember 2004 Har begynt å bruke denne medisinen nå denne uka. Har fått bivirkninger som rastløshet og hoste. Noen andre som har efaringer med denne medisinen??
Gjest sola Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 hei hei.. har også astma og bruker samme medisin som deg. har ikke merket noe som helst bivirkninger men det er helt vanlig med litt hoste rett etter at man har tatt symbicort. :-) sola :-)
Gjest sola Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 hei hei.. har også astma og bruker samme medisin som deg. har ikke merket noe som helst bivirkninger men det er helt vanlig med litt hoste rett etter at man har tatt symbicort. :-) sola :-)
jomfru74 Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 pass på å skyll munnen godt etter bruk av symbicort (ta den eventuelt før tannpuss). Mange merker da at hosten blir borte, eller i hvertfall bedre.
Rufus Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg bruker også denne og er ikke plaget av hoste, men jeg er også veldig nøye med å skylle... Tar den alltid før tannpuss og passer også på å gurgle litt... Ellers har jeg merket at jeg kan bli litt trist når jeg starter med den igjen dersom jeg har hatt opphold...det har gjerne startet etter 2-3 dager og vært borte igjen i løpet av en drøy uke...
Gjest the imp Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Jeg prøvde denne en kort stund og merket det samme som deg, ble rastløs og fikk en plagsom hoste. Mener det stod noe om det i vedlegget da jeg kikket etter også. Bruker ikke medisinen lenger, da den ikke hadde noen effekt på meg.
metteflette Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2005 Takk for svar!! Jeg har ikke like mange bivirkninger nå... Så jeg fortsetter litt til og ser det hele ann. Går nå til fysioterapi og lærer meg pusteøvelser, så det hjelper nok også! God helg :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå